Συνάντηση Κορυφής ΙΠΕ Μαϊου 2019 - ΙΠΕ

Η ιστοσελίδα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία και ενημερώνεται διαρκώς.

Ο Βασίλης Ραμπάτ, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Xerox Hellas όπως και Πρόεδρος της Εταιρίας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων είναι ο κεντρικός ομιλητής της συνάντησης κορυφής που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος την Τετάρτη 29 Μαΐου 2019, ώρες 15.30-18.00 (καταληκτική ώρα προσέλευσης 15.15) στις εγκαταστάσεις της ΟΤΕ Academy (Πέλικα και Σπάρτης, Μαρούσι 15122, βλέπε χάρτη εδώ).

Ο Βασίλης Ραμπάτ γεννήθηκε στη Βηρυτό του Λιβάνου και ζει μόνιμα στην Ελλάδα από το 1975. Σπούδασε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ξεκίνησε την καριέρα του στη Xerox Hellas ως εκπρόσωπος Πωλήσεων και Marketing, διαγράφοντας μια επιτυχημένη πορεία σε διαφορετικές διευθυντικές θέσεις. Το 1994 ανέλαβε τη Διεύθυνση Πωλήσεων Μεγάλων Πελατών, το 1997 διετέλεσε Διευθυντής Δικτύου Αντιπροσώπων και Συνεργατών, ενώ το 2000 ανέλαβε τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή έχοντας τη συνολική ευθύνη των τμημάτων Πωλήσεων και Marketing της εταιρείας. Από τον Ιανουάριο του 2003 είναι Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Xerox Hellas, η οποία υπό την ηγεσία του έχει να επιδείξει ένα εντυπωσιακό ιστορικό επιτυχιών. Ο Βασίλης Ραμπάτ είναι μέλος σε σημαντικές επιχειρηματικές ενώσεις της χώρας. Από το 2018 είναι Πρόεδρος της Εταιρίας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων, ενώ είναι επίσης μέλος του Leadership Committee του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου.

Οι συναντήσεις κορυφής απευθύνονται μόνον στα μέλη του ΙΠΕ με ένα συμβολικό κόστος συμμετοχής που ανέρχεται στα 20€ (επιπλέον ΦΠΑ 24%).
Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Για πληροφορίες και συμμετοχές μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικώς (6948 949594) ή ηλεκτρονικώς (contact@ipe.org.gr).

Λίγα λόγια για τις συναντήσεις κορυφής του ΙΠΕ
Πραγματοποιούνται κάθε μήνα σε κλειστές ομάδες μελών του ΙΠΕ (12-18 ατόμων) με τη μορφή διαδραστικής συζήτησης με ανοιχτές ερωτήσεις. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν τους ορίζοντες σκέψεις τους αντλώντας ιδέες από την προσωπική διαδρομή, τον τρόπο σκέψης/δράσης και τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούν επιτυχημένοι managers από διάφορους κλάδους της αγοράς, όπως και να θέσουν συγκεκριμένους προβληματισμούς ή ερωτήσεις.