NeuroSales: Πώς η Νευροεπιστήμη μπορεί να συμβάλει στις πωλήσεις - ΙΠΕ

Η ιστοσελίδα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία και ενημερώνεται διαρκώς.

NeuroSales: Πώς η Νευροεπιστήμη μπορεί να συμβάλει στις πωλήσεις

Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, CEO της Trizma Neuro και βραβευμένος σύμβουλος επικοινωνίας / πιστοποιημένος neuromarketer, έρχεται στην Ελλάδα για ένα μοναδικό workshop με θέμα «How can Neuroscience boost your sales?» που διοργανώνει για τα μέλη του το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με την Optimal HR την Πέμπτη 27 Ιουνίου, 17.30-20.30 στο Holiday Inn Athens Attica Avenue Airport West.

Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης είναι βραβευμένος επαγγελματίας στους τομείς της επικοινωνίας, της εκπαίδευσης και της συμβουλευτικής. Συγγραφέας του βιβλίου «Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach”….» (Kogan Page, London) και ομιλητής στο TEDx για την αναγκαιότητα της επικοινωνίας με τη χρήση της νευροεπιστήμης. Είναι πιστοποιημένος neuroMarketer και συνεργάτης στο NeuroMarketing Manager Program στο Hamburg Media School. Έχει συνεργαστεί με πολυεθνικές εταιρείες, όπως IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson & Johnson, Pierre Fabre, Coca-Cola, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID, είναι σύμβουλος startups επιχειρήσεων και υποστηρίζει επιχειρηματικές λύσεις και προτάσεις που βασίζονται στη νευροεπιστήμη.

Διασφαλίστε εγκαίρως συμμετοχή: contact@ipe.org.gr και 6948-949594.
Οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Το workshop διεξάγεται στην ελληνική γλώσσα.