SALES EXCELLENCE AWARDS 2021
Επιβραβεύοντας την επιτυχία σε μια χρονιά προκλήσεων
Η αυλαία για την 9η διοργάνωση των Sales Excellence Awards που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με την Boussias, έπεσε την Τρίτη 13 Ιουλίου στο Περιστύλιο του Ζαππείου σε μια λαμπερή τελετή φωτογράφησης κατά την οποία οι νικητές παρέλαβαν τα βραβεία τους από μέλη ΔΣ του ΙΠΕ.
Η επιλογή των διακριθέντων σε μια χρονιά προκλήσεων, ευκαιριών και ανακατατάξεων σε όλους τους κλάδους της αγοράς δεν ήταν εύκολη υπόθεση για την 30μελή Κριτική Επιτροπή υπό την προεδρία του καθ. Γιώργου Δουκίδη. Τα στελέχη των πωλήσεων επέδειξαν αξιοσημείωτη αντοχή στις πιέσεις, επινόησαν νέες στρατηγικές, σημείωσαν ρεκόρ προσαρμοστικότητες στις νέες συνθήκες και έδωσαν σκληρές μάχες σε όλα τα πεδία της αγοράς.
Ο Πρόεδρος ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Αντώνης Ποταμίτης, εξέφρασε την ικανοποίησή του από την 9η διοργάνωση των Sales Excellence Awards, δηλώντας τα εξής: «Ο θεσμός των Sales Excellence Awards έδωσε και φέτος ένα δυναμικό “παρών”, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να επιβραβεύει την αριστεία στη μεγάλη κοινότητα των πωλήσεων ενάντια σε κάθε αντιξοότητα και δυσκολία. Και φέτος, με τις υποψηφιότητές τους, οι εταιρείες δήλωσαν ότι τα στελέχη των πωλήσεων είναι πάντα στην πρώτη γραμμή, με νέες ιδέες, αποτελεσματικές στρατηγικές, σε ετοιμότητα για να προσαρμοστούν στις αλλαγές. Το ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος και εγώ προσωπικά συγχαίρουμε όλους τους νικητές, αυτούς που συμμετείχαν στη διαδικασία, καθώς και τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής. Εύχομαι μια παραγωγική χρονιά και τα επόμενα Sales Excellence Awards να μας βρουν υγιείς και με πολλές επιτυχίες».
Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Γεώργιος Δουκίδης, Καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σημείωσε ότι «Λόγω της πανδημίας, το 2020-2021, ήταν μια ιδιαίτερη περίοδος για τις πωλήσεις, δύσκολη, αλλά με πολλές προκλήσεις και ευκαιρίες για ανάπτυξη και καινοτόμες δράσεις. Στα Sales Excellence Awards αναδείχτηκαν πολλές από αυτές τις βέλτιστες πρακτικές από τα τμήματα πωλήσεων και τον σημαντικό ρόλο που έπαιξαν στην αντιμετώπιση της κρίσης. Μέσα από τα βραβεία, είδαμε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως: άμεση και αποδοτική αξιοποίηση των ψηφιακών πωλήσεων, δυναμική είσοδο νέων προϊόντων στην αγορά, αλλαγή του μείγματος προώθησης, καθολική λειτουργία των πωλήσεων από απόσταση, αναγκαστική είσοδο σε νέες εμπορικές αγορές, διαχείριση καθυστερήσεων στη διανομή προϊόντων κ.λπ.».
Ο Βαγγέλης Καλαμπόκας, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής και Μέλος ΔΣ του ΙΠΕ, ανέφερε τα εξής: «Η 9η διοργάνωση των Sales Excellence Awards είχε έναν περαιτέρω στόχο, εκτός της διάκρισης των αρίστων στον χώρο των πωλήσεων. Ανέδειξαν και επιβράβευσαν πρακτικές, τις οποίες υποχρεώθηκαν να επινοήσουν εταιρείες και στελέχη για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε μια χρονιά που έφερε αναπάντεχες ανατροπές, διαφορετικές ευκαιρίες, νέες προκλήσεις και ριζικές ανακατατάξεις σε όλους τους κλάδους της αγοράς. Ευχαριστούμε, ιδιαιτέρως φέτος, τις εταιρείες που εμπιστεύθηκαν και πάλι τον θεσμό των Sales Excellence Awards, είτε με υποψηφιότητες, είτε με χορηγίες. Ευχαριστούμε και τα στελέχη που ήθελαν να είναι και πάλι κοντά μας. Συγχαίρουμε όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως διάκρισης, γιατί οι φάκελοι όλων των εταιρειών ήταν πράγματι πολύ αξιόλογοι. Το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος παραμένει πιστό στο όραμά του για να υποστηρίζει, όχι μόνο τα μέλη του, αλλά όλα τα στελέχη των πωλήσεων, και ευελπιστούμε το 2022, στην επόμενη διοργάνωση, να μπορέσουμε να τους έχουμε όλους κοντά μας».
«Διευθυντής Πωλήσεων της Χρονιάς»
Στη «μητέρα των μαχών» για τη διάκριση «Διευθυντής Πωλήσεων της Χρονιάς» νικητής αναδείχθηκε ο Νίκος Πράπας, Corporate Sales Director της Nestlé Ελλάς, στέλεχος με πολυετή εμπειρία σε όλους τους εμπορικούς τομείς της εταιρείας του, όπως Marketing Nescafé, Key Account Customers, Exports Business, Cyprus & Albania Management, HoReCa Ice Cream, Corporate Channel Development. Για την ανώτατη διάκριση με την οποία τιμήθηκε, δήλωσε: Η βράβευση μου, ως Διευθυντής Πωλήσεων της Χρονιάς, είναι μια πολύ δυνατή στιγμή στην επαγγελματική μου πορεία. Είμαι χαρούμενος για τη συγκεκριμένη αναγνώριση, η οποία μου δόθηκε από το ΙΠΕ και την Boussias. Το να κερδίσω αυτό το βραβείο έγινε πραγματικότητα, χάρη στην έμπνευση και τη δύναμη που παίρνω από την ομάδα Πωλήσεων της Nestlé Ελλάς, ώστε να ανταποκρινόμαστε, καινοτόμα και δυναμικά, στις σύγχρονες εμπορικές προκλήσεις. Επίσης, στη στήριξη από τους συνεργάτες μας, για τους οποίους έχω τον βαθύτερο σεβασμό, καθώς μαζί δημιουργούμε αξία για τις προσωποποιημένες ανάγκες των καταναλωτών μας.
Για το 2020, η ομάδα του σημείωσε σημαντικές επιτυχίες με την αύξηση των μεριδίων αγοράς στη συντριπτική πλειονότητα των προϊοντικών κατηγοριών όπου ανταγωνίζεται η Nestlé Hellas στο σύγχρονο λιανεμπόριο, τη δημιουργία On the Go Coffee Corners με στρατηγικούς πελάτες ως νέα πηγή εσόδων, το λανσάρισμα της καινοτομίας Roastelier by Buondi στην αγορά του ΟΟΗ και το λανσάρισμα Starbucks by Nespresso στην κυπριακή αγορά, όπου και αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς», και την πρωτοβουλία στήριξης των συνεργατών «Always Open for You» στο κανάλι OOH με προϊόντα Nestlé Professional και Nestlé Waters κατά την επανεκκίνηση της αγοράς το καλοκαίρι του 2020.
«Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς»
Εφτά εταιρείες, ανάμεσα στις πολλές και αξιόλογες υποψηφιότητες, κέρδισαν τον επίμαχο τίτλο «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς» ανά κατηγορία σε διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους και συγκεκριμένα οι Παπαστράτος, Avinoil, ΟΠΑΠ, Cosmote e-Value, Vodafone, Frezyderm, DHL Express, για υποψηφιότητες, οι οποίες κατατέθηκαν ανά κατηγορία σε διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους.
Παναγιώτης Σαράφογλου, Sales Manager, Δίκτυο Εταιρικών Πρατηρίων Avin
«Η επιβράβευση αυτή μας δεσμεύει να προσπαθήσουμε ακόμα περισσότερο στο μέλλον, να ακούμε διαρκώς τις ανάγκες του καταναλωτή και να προσαρμοζόμαστε έγκαιρα σε όλα τα νέα δεδομένα της αγοράς».
Τάνια Πανταζή, Commercial & International Business Development Director, Cosmote e-Value
«Η φετινή βράβευση στα Sales Excellence Awards μας προσφέρει ικανοποίηση και μας κινητοποιεί. Στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και πάντα, με σύμμαχο την τεχνολογία, να ικανοποιούμε τις ανάγκες τους».
Μιχάλης Παγωμένος, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, DHL Express Ελλάδας
Με προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια όλων, δεν σταματήσαμε να επιχειρούμε παγκοσμίως ούτε μια ημέρα και, με πάθος για τη δουλειά μας, κάναμε καθημερινά πράξη τον σκοπό του ομίλου Deutsche Post DHL “Ενώνουμε Ανθρώπους, Βελτιώνουμε Ζωές”, στην πιο δύσκολη συγκυρία των τελευταίων δεκαετιών».
Γεώργιος Σοκολάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Frezyderm
Η επόμενη ημέρα δεν αποτελεί έκπληξη για την ομάδα των πωλήσεων της Frezyderm. Η ημέρα εξακολουθεί να έχει 24 ώρες και η ζωή μας συνεχίζει να εξαρτάται κατά 10% από αυτό που μας συμβαίνει και κατά 90% από τον τρόπο που αντιδρούμε. Η διάκρισή μας, για 2η χρονιά, ως το καλύτερο τμήμα Πωλήσεων στον κλάδο της υγείας, ανεβάζει περισσότερο τον πήχη και θέτει νέους στόχους».
Βάιος Καραντίνος, Chief Retail Officer, ΟΠΑΠ
«Η επιτυχία αυτή αποδεικνύει εμπράκτως ότι δεν το βάλαμε κάτω. Αντιθέτως, συνεχίσαμε με την ίδια ζέση, αν όχι και μεγαλύτερη, για να κάνουμε πραγματικότητα το όραμά μας, δηλαδή να παρέχουμε ψυχαγωγία και παιχνίδια παγκοσμίου επιπέδου, με επίκεντρο πάντα τους πελάτες μας.
Θέμης Χασιώτης, Γενικός Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών, Παπαστράτος
«Η διάκριση αυτή έρχεται σε μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή για την Παπαστράτος καθώς γιορτάζουμε 90 χρόνια από την ίδρυσή μας, έχοντας πλέον μετασχηματιστεί σε εταιρεία τεχνολογίας, με φάρο την επιστήμη και όραμα το τέλος του τσιγάρου».
Κωνσταντίνος Μουμούρης, Marketing & Digital Sales Tribe Lead, Vodafone Ελλάδας
Βγαίνοντας από το τούνελ της πανδημίας και κοιτώντας πίσω είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό που δημιουργήσαμε. Κυρίως, γιατί μάθαμε τον τρόπο να προσαρμοζόμαστε γρήγορα στις αλλαγές, όταν το επιτάσσουν οι συνθήκες. Αυτή η φιλοσοφία είναι που θα μας οδηγήσει και στο μέλλον».
Χορηγοί του φετινού θεσμού οι εταιρείες COSMOTE E-VALUE, COSMOTE, GERMANOS και ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
Χορηγοί ειδών οι εταιρείες ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ, DIAGEO, ΟΙΝΟΠΟΙΙΑ ΜΠΟΣΙΝΑΚΗ, HEALTHY HABITS.
Δείτε τo video των Sales Excellence Awards 2021
1. Διάκριση στον Κλάδο των Πωλήσεων
1.1 Τμήμα Πωλήσεων της ΧρονιάςΤμήμα πωλήσεων που κατάφερε να φέρει ανάπτυξη και κερδοφορία στην εταιρεία μέσω αύξησης πωλήσεων και κερδοφορίας, αύξησης πελατών (μεριδίου αγοράς) και εδραίωσης της εμπιστοσύνης τους, αύξησης εξαγωγών, εισαγωγής νέων ή βελτιωμένων προϊόντων στην αγορά, καινοτόμων μεθόδων προώθησης, ενσωμάτωσης τεχνολογίας στην προσέγγιση των πελατών, εκμετάλλευσης νέων τεχνολογιών στην πώληση και στην αγοραστική εμπειρία. Υποψηφιότητες κατατίθενται ανά κατηγορία, στους εξής επιχειρηματικούς κλάδους:
1.1.1 Λιανεμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG)
1.1.2 Βιομηχανία – Εμπόριο Καταναλωτικών Προϊόντων (FMCG)
1.1.3 Λιανεμπόριο Προϊόντων Διαρκείας (Non-Food)
1.1.4 Βιομηχανία – Εμπόριο Προϊόντων Διαρκείας (Non-Food)
1.1.5 Τηλεπικοινωνίες & ICT
1.1.6 Τράπεζες & Ασφάλειες
1.1.7 Φαρμακευτικός Κλάδος & Υγεία
1.1.8 Μεταφορές & Logistics
1.1.9 Τουρισμός
1.1.10 Ενέργεια
1.1.11 Ψυχαγωγία & Τυχερά Παιχνίδια
1.1.12 e-commerce / eshops
Εταιρείες που ασκούν δραστηριότητα αποκλειστικώς ηλεκτρονικά χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος.
1.1.13 Παραγωγή (πρωτογενής και δευτερογενής τομέας)
1.1.14 Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Εταιρείες που έχουν είτε ετήσιο κύκλο εργασιών που δεν υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ, είτε ετήσιο ισολογισµό που δεν υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ (αρκεί να πληροί το ένα από τα δύο κριτήρια (σύμφωνα με τον ορισμό της ΕΕ) ακόμη και startups επιχειρήσεις.
1.1.15 Άλλο
1.1.2 Βιομηχανία – Εμπόριο Καταναλωτικών Προϊόντων (FMCG)
1.1.3 Λιανεμπόριο Προϊόντων Διαρκείας (Non-Food)
1.1.4 Βιομηχανία – Εμπόριο Προϊόντων Διαρκείας (Non-Food)
1.1.5 Τηλεπικοινωνίες & ICT
1.1.6 Τράπεζες & Ασφάλειες
1.1.7 Φαρμακευτικός Κλάδος & Υγεία
1.1.8 Μεταφορές & Logistics
1.1.9 Τουρισμός
1.1.10 Ενέργεια
1.1.11 Ψυχαγωγία & Τυχερά Παιχνίδια
1.1.12 e-commerce / eshops
Εταιρείες που ασκούν δραστηριότητα αποκλειστικώς ηλεκτρονικά χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος.
1.1.13 Παραγωγή (πρωτογενής και δευτερογενής τομέας)
1.1.14 Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Εταιρείες που έχουν είτε ετήσιο κύκλο εργασιών που δεν υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ, είτε ετήσιο ισολογισµό που δεν υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ (αρκεί να πληροί το ένα από τα δύο κριτήρια (σύμφωνα με τον ορισμό της ΕΕ) ακόμη και startups επιχειρήσεις.
1.1.15 Άλλο
1.2 Διευθυντής / Διευθύντρια Πωλήσεων της Χρονιάς
Διευθυντικό στέλεχος πωλήσεων που είχε καθοριστική συμβολή στην αύξηση των πωλήσεων ή/και στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων της εταιρείας, καλλιεργώντας την ομαδική εργασία, τη συνέργεια, την παρακίνηση της ομάδας, όπως και ενθαρρύνοντας την πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα, την καινοτόμα σκέψη των συνεργατών του. Η διάκριση στην κατηγορία 1.2 θα προκύψει από τις Εταιρείες που συμμετέχουν και έχουν διακριθεί στην κατηγορία 1.1 , καθώς και από προτάσεις εκ μέρους του ΔΣ του ΙΠΕ. Σημ.: Σε αυτή την ενότητα δεν υποβάλλονται υποψηφιότητες.
2. Διάκριση στα Κανάλια Πωλήσεων
2.1 Πωλήσεις μέσω Internet (e-Commerce)Υψηλό ποσοστό πωλήσεων μέσω Internet, άμεση ή προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών πριν / μετά την πώληση, δημιουργία ψηφιακού καναλιού συμπληρωματικού στο φυσικό ή/και όχι.
2.2 Τηλεφωνικές Πωλήσεις
Επιτυχημένη λειτουργία call-center για τηλεφωνικές πωλήσεις, αλλά και για pre-sales / after-sales υποστήριξη των πελατών.
2.3 Πωλήσεις D2D
Υψηλό ποσοστό ανάπτυξης πωλήσεων μέσω των εξωτερικών πωλήσεων και στρατηγικών μάρκετινγκ
2.4 Πωλήσεις καταστημάτων Retail
Υψηλό ποσοστό ανάπτυξης πωλήσεων φυσικών καταστημάτων λιανικής πάσης φύσεως (Σ/Μ, Υπηρεσίες, Τεχνολογία, Προιόντα Διαρκείας κ.λπ.).
2.5 Β2Β Πωλήσεις στους κλάδους Εμπόριο-Βιομηχανία
Υψηλό ποσοστό ανάπτυξης πωλήσεων σε όλους τους κλάδους πάσης φύσεως (FMCG, Τεχνολογία, Υπηρεσίες, Κατασκευές, Προϊόντα Διαρκείας, Βαριά Βιομηχανία κ.λπ.).
2.6 Πωλήσεις Third Party
Επιτυχημένη οργάνωση δικτύου αντιπροσώπων, ολοκληρωμένο πρόγραμμα συνεργασίας και καταγραφή εξαιρετικών αποτελεσμάτων πωλήσεων.
3. Trade Marketing (BTL) & Sales Support Systems
3.1 Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Social Media στις ΠωλήσειςΑξιοποίηση καινοτόμων μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ και social media με στόχο την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών ή πιο κατάλληλων ανά κατηγορία προϊόντων, την αύξηση του engagement των πελατών και γενικώς την αναβάθμιση και τη διαφοροποίηση της αγοραστικής εμπειρίας.
3.2 Web & Business Analytics στις Πωλήσεις
Αξιοποίηση εργαλείων για την επεξεργασία στοιχείων πελατών και αγοραστικών προτιμήσεων στο ψηφιακό ή / και φυσικό δίκτυο με στόχο την πιο στοχευμένη κατηγοριοποίηση της αγοράς και την προσφορά εξειδικευμένων υπηρεσιών ή πιο κατάλληλων προϊόντων
3.3 Προωθητική Ενέργεια σε Τελικό Σημείο Πώλησης
Ενέργεια Below The Line που έφερε σημαντικά αποτελέσματα στις πωλήσεις, στο λανσάρισμα προϊόντος / υπηρεσίας, στην αύξηση του πελατολογίου, των μεριδίων αγοράς κ.λπ.
4. Εξαιρετική Απόδοση στον Κλάδο των Πωλήσεων
4.1 Αύξηση Πωλήσεων (Υπηρεσίες / Προϊόντα /Βιομηχανία / Retail)Για το σύνολο των κατηγοριών ή για επιμέρους κατηγορίες προϊόντων σε απόλυτους αριθμούς ή ως ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων, για συγκεκριμένη κατηγορία πελατών ή γεωγραφική περιοχή ή ομάδα πελατών).
4.2 Αύξηση Εξαγωγών – Ανάπτυξη σε Διεθνείς Αγορές
Για το σύνολο των κατηγοριών ή για επιμέρους κατηγορίες προϊόντων, διεθνώς ή σε συγκεκριμένη μεγάλη γεωγραφική περιοχή, σε απόλυτους αριθμούς ή ως ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων. Επιτυχής ανάπτυξη νέας ή υπάρχουσας επιχειρηματικής δραστηριότητας που αφορά προϊόν, κατηγορία δραστηριότητας ή/και συνολικά την εταιρεία. Επιτυχής γεωγραφική επέκταση ή / και είσοδος σε διεθνή κανάλια διανομών.
4.3 Παραγωγικότητα & Απόδοση
Αύξηση της παραγωγικότητας των πωλητών ή/και της απόδοσης των πωλήσεων, μείωση του κόστους πωλήσεων / διανομών, βελτίωση μεθόδων του τρόπου πληρωμής των πελατών.
5. Διάκριση στη Συμμετοχή των Πωλήσεων στην Επιχειρηματική Ανάπτυξη
5.1 Καινοτόμο Προϊόν / ΥπηρεσίαΣυνεργασία του τμήματος πωλήσεων με άλλα τμήματα της επιχείρησης ή service providers για τον σχεδιασμό, την επιτυχημένη προώθηση και την εισαγωγή καινοτόμου προϊόντος ή υπηρεσίας με αξιόλογα αποτελέσματα.
5.2 Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντος
Επιτυχημένο λανσάρισμα ή εκ νέου λανσάρισμα προϊόντος ή υπηρεσίας με θετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις, αύξηση μεριδίων αγορά, αύξηση ικανοποίησης πελατών.
5.3 Καινοτόμο Κατάστημα
Δημιουργία καινοτόμου καταστήματος (φυσικό ή ηλεκτρονικό) που μεταμορφώνεται σε χώρο παροχής εμπειριών, προσφέροντας παράλληλα ολοκληρωμένες και καινοτόμες υπηρεσίες στους επισκέπτες / πελάτες.
5.4 Ανάπτυξη Δικτύου Καταστημάτων
Δημιουργία νέου ή σημαντική επέκταση δικτύου καταστημάτων που έχουν μετατρέψει τους χώρους πώλησης σε επίσκεψη – ταξίδι αγοραστικής εμπειρίας. Αφορά όλους τους κλάδους retail.
6. Διάκριση Εταιρειών στην Εκπαίδευση & Ανάπτυξη των Στελεχών τους
6.1 Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Στελεχών ΠωλήσεωνΟλοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης του δικτύου πωλήσεων σε ένα εύρος γνωστικών αντικειμένων και σε συνδυασμό με ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάπτυξης των εκπαιδευτών, τα οποία έφεραν σημαντικά αποτελέσματα.
6.2 Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Διοίκησης Πωλήσεων
Επιτυχημένο ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάπτυξης και εκπαίδευσης της διοίκησης πωλήσεων σε συνδυασμό με την ανάδειξη της σχετικής ηγεσίας και προώθηση βέλτιστων πρακτικών προγραμματισμού και ελέγχου του τμήματος πωλήσεων.
6.3 Αναδιοργάνωση Τμήματος Πωλήσεων ή Δικτύου Πωλήσεων
Επιτυχημένες πρακτικές αναδιοργάνωσης των τμημάτων πωλήσεων μέσω προσέλκυσης ταλαντούχων πωλητών και ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους, καινοτόμων συστημάτων ανταμοιβών, προγραμμάτων παροχής κινήτρων αλλά και επαναπροσδιορισμού του δικτύου πωλήσεων.
7. Διάκριση στην Οργάνωση & τις Τεχνικές Πωλήσεων
7.1 Υιοθέτηση & Αξιοποίηση Βέλτιστων ΠρακτικώνΕπιτυχημένη αξιοποίηση εξελιγμένων πρακτικών μοντέλων/ τεχνικών πωλήσεων ή εξειδίκευση αυτών των τεχνικών (μεθόδων) στις ιδιαιτερότητες των πωλήσεων της εταιρείας.
7.2 Τεχνολογίες Οργάνωσης & Διαχείρισης του Τμήματος Πωλήσεων
Αποτελεσματική αξιοποίηση πληροφορικών συστημάτων, τεχνικών εξόρυξης γνώσης, mobile εφαρμογών κ.λπ. για την άμεση πληροφόρηση σχετικά με τις επιδόσεις των στελεχών πωλήσεων και τη σωστή διαχείριση του τμήματος πωλήσεων από τον Διευθυντή.
7.3 Συνεργασιακές Πρακτικές – Cross Functional Team Co-operation
Αποτελεσματικές συνεργασιακές πρακτικές του τμήματος πωλήσεων με άλλα τμήματα για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας.
8. Διάκριση στην Καινοτομία & την Πελατοκεντρικότητα
8.1 Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των ΠωλήσεωνΕπιτυχημένη αξιοποίηση της πληροφορικής (π.χ. CRM, Business Intelligence, κινητές συσκευές) και του Internet στην αυτοματοποίηση και αναβάθμιση των πωλητών εντός και εκτός της εταιρείας, αλλά και γενικότερα των διαδικασιών πωλήσεων.
8.2 Καινοτομία στις Πωλήσεις / Νέα – Εναλλακτικά Κανάλια Πώλησης
Νέες ιδέες και πρωτοβουλίες του τμήματος πωλήσεων που επέτρεψαν στην επιχείρηση να υλοποιήσει δημιουργικές στρατηγικές πωλήσεων και επιχειρηματικής ανάπτυξης με σκοπό την αύξηση του πελατολογίου και των εσόδων.
8.3 Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών
Αποτελεσματικές οργανωτικές δομές και διαδικασίες για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών -after sales service, σε επίπεδο back ή front-office καθόλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της πώλησης.
9. Διάκριση στις Υπηρεσίες Third Party στον Κλάδο των Πωλήσεων
Ο πυλώνας αφορά παρόχους υπηρεσιών, λύσεων, συστημάτων και προγραμμάτων προς άλλες εταιρείες για την υποστήριξη των πωλήσεων.9.1 Υπηρεσίες Οργάνωσης & Ανάπτυξης Πωλήσεων / Τμήματος
Επιτυχημένα έργα οργάνωσης και ανάπτυξης των πωλήσεων ή τμήματος πωλήσεων μέσω στελέχωσης, σχεδιασμού συστημάτων ανταμοιβής, coaching, προγραμμάτων παροχής κινήτρων, σχεδίασης οργανογράμματος.
9.2 Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των στελεχών πωλήσεων, καθώς και την παροχή γνώσεων με στόχο την επιχειρηματική ανάπτυξη.
9.3 Call-Center Υπηρεσίες
Υπηρεσίες υποστήριξης των πωλήσεων σε επιχειρήσεις, που καλύπτουν αποτελεσματικά όλα τα στάδια της πώλησης, από το pre-sales μέχρι το after-sales.
9.4 Υπηρεσίες & Συστήματα Πληροφορικής
Εφαρμογές, συστήματα και υπηρεσίες πληροφορικής που συμβάλλουν στη σωστή διαχείριση του τμήματος πωλήσεων, αυτοματοποιούν τις διαδικασίες των στελεχών πωλήσεων, διευκολύνουν τη self-service πώληση κ.λπ.
10. Καλές πρακτικές και ευέλικτες (agile) στρατηγικές τον καιρό της πανδημίας
Αναδεικνύονται αναπτυξιακές στρατηγικές που χαρακτηρίζονται από ευελιξία, προσαρμοστικότητα, ταχύτητα ανταπόκρισης, αντοχή στις δυσκολίες που συνέβαλαν με κάθε τρόπο είτε στην επιβίωση, είτε στην ανάπτυξη μιας εταιρείας, ακόμη και στη διατήρηση του μεριδίου της αγοράς ή του τζίρου της..10.1 Βιομηχανία
10.2 Υπηρεσίες
10.3 Εμπόριο
10.4 Τεχνολογία
Διευθυντής Πωλήσεων της Χρονιάς | |
Νίκος Πράπας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Nestle | |
Πυλώνας 1. Διάκριση στον Κλάδο των Πωλήσεων | |
Ενότητα: Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς | |
Λιανεμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG) | |
GOLD | ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ |
Ενέργεια | |
GOLD | AVIN OIL |
Ψυχαγωγία & Τυχερά Παιχνίδια | |
GOLD | ΟΠΑΠ Α.Ε. – ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε. |
Business Process Outsourcing | |
GOLD | Cosmote e-Value |
Τηλεπικοινωνίες & ICT | |
GOLD | Vodafone CU |
Φαρμακευτικός Κλάδος & Υγεία | |
GOLD | FREZYDERM |
Μεταφορές & Logistics | |
GOLD | DHL EXPRESS |
Πυλώνας 2. Διάκριση στα Κανάλια Πωλήσεων | |
Ενότητα: Πωλήσεις μέσω Internet (e-Commerce) | |
GOLD | Vodafone CU: CU sales – from salespersons to social media personas |
SILVER | ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ: IQOS.GR |
BRONZE | ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: AB Eshop & AB Eshop app |
Ενότητα: Τηλεφωνικές Πωλήσεις | |
GOLD | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ |
SILVER | IMPERIAL TOBACCO HELLAS SA: myblu Customer Care |
BRONZE | Protergia: Τηλεφωνικές Πωλήσεις Επιτυχημένη λειτουργία call-center για τηλεφωνικές πωλήσεις, αλλά και για pre-sales / after-sales υποστήριξη των πελατών. |
Eνότητα: Πωλήσεις Third Party | |
GOLD | LEASEPLAN HELLAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E.: Πωλήσεις Third Party ως κομμάτι μιας πανελλήνιας ομάδας |
Eνότητα: Β2Β Πωλήσεις στους κλάδους Εμπόριο-Βιομηχανία | |
SILVER | AVIN OIL: «Κάρτα Εταιρικού Στόλου Avin Card» |
Eνότητα: Πωλήσεις D2D | |
BRONZE | ΟΤΕ Α.Ε. |
BRONZE | Volton Ελληνική Ενεργειακή – D2D Sales Channel |
Eνότητα: Πωλήσεις καταστημάτων Retail | |
GOLD | L’OREAL HELLAS: MAYBELLINE – BEAUTI-FOOD |
SILVER | ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ: IQOS STORES |
BRONZE | ΓΕΡΜΑΝΟΣ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΤΕ RETAIL: Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός |
Πυλώνας 3. Trade Marketing (BTL) & Sales Support Systems | |
Ενότητα: Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Social Media στις Πωλήσεις | |
GOLD | adidas – The Magic Bus: adidas x Cosmos Sport | Training Squad Live Shopping Experience |
SILVER | ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΒΕ: ΓΕΡΜΑΝΟΣ COVID RESPONSE |
BRONZE | LEASEPLAN HELLAS και Reprise: Η εξέλιξη των κανόνων στα χέρια της LeasePlan |
Ενότητα: Προωθητική Ενέργεια σε Τελικό Σημείο Πώλησης | |
GOLD | ΟΠΑΠ Α.Ε.: Καλοκαίρι στα Καταστήματα PLAY |
SILVER | Αθηναική Ζυθοποιία ΑΕ: Heineken Back The Bars |
BRONZE | Αθηναϊκη Ζυθοποιία ΑΕ: Heineken Christmas Activation |
Πυλώνας 4. Εξαιρετική Απόδοση στον Κλάδο των Πωλήσεων | |
Ενότητα: Αύξηση Πωλήσεων /Υπηρεσίες | |
GOLD | DHL EXPRESS | Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Ταξιδεύοντας την Ελλάδα σε 220 Χώρες |
SILVER | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ | (COSMOTE TV – SPEED UPGRADES – ACQUISITIONS) TELESALES COSMOTE |
BRONZE | DIAGEO HELLAS SA: H Diageo #EmergesStronger εν μέσω πανδημίας |
Ενότητα: Αύξηση Πωλήσεων / Προϊόντα | |
GOLD | Νίκος Λαζαρίδης ΑΕ: Αύξηση στις Πωλήσεις Οίνων |
SILVER | ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε. |
Eνότητα: Αύξηση Εξαγωγών – Ανάπτυξη σε Διεθνείς Αγορές | |
GOLD | MOBIAK: Είσοδος σε νέες αγορές του εξωτερικού |
SILVER | M-STAT: SMSArena – Business Messaging Platform |
BRONZE | MAJAR – MATZARIDIS BROS SA |
Eνότητα: Παραγωγικότητα & Απόδοση | |
GOLD | Vodafone CU: CU sales – from salespersons to social media personas |
SILVER | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Παραγωγικότητα & Απόδοση – Μονάδη Διατήρησης Πελατών Ομίλου ΟΤΕ |
BRONZE | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Παραγωγικότητα & Απόδοση στην Digital Εποχή – Telesales Support Cosmote |
Πυλώνας 5. Διάκριση στη Συμμετοχή των Πωλήσεων στην Επιχειρηματική Ανάπτυξη | |
Ενότητα: Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία | |
GOLD | adidas – The Magic Bus: adidas x Cosmos Sport | Training Squad Live Shopping Experience |
SILVER | ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: OceaniQ – Φροντίζω το σπίτι μου, φροντίζοντας το περιβάλλον. |
SILVER | 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. | Νέο λανσάρισμα: Έτοιμα φυσικά! όσπρια μαγειρεμένα στον ατμό από την 3αλφα |
BRONZE | Switch by Avis: Το Συνδρομητικό Αυτοκίνητο ήρθε στην Ελλάδα |
BRONZE | MSPS-HP: emerchandising in Electronic shops |
Ενότητα: Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντος | |
GOLD | L’OREAL HELLAS: L’OREAL PARIS: ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ MEN EXPERT |
SILVER | CAFETEX: COFFEEWAY CITY BLEND |
BRONZE | BEIERSDORF: NIVEA CELLULAR LUMINOUS630 |
Καινοτόμο Κατάστημα | |
GOLD | Γρηγόρης: Το κατάστημα που απογειώνει την εμπειρία του πελάτη! |
Πυλώνας 6. Διάκριση Εταιρειών στην Εκπαίδευση & Ανάπτυξη των Στελεχών τους | |
Ενότητα: Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Στελεχών Πωλήσεων | |
GOLD | COSMOTE AE: Καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Discovering Sales Skills |
SILVER | AVIN OIL |
BRONZE | PAPASTRATOS: PAPASTRATOS Commercial Capabilities Team |
Ενότητα: Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Διοίκησης Πωλήσεων | |
GOLD | LEASEPLAN HELLAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E. |
Αναδιοργάνωση Τμήματος Πωλήσεων ή Δικτύου Πωλήσεων | |
GOLD | EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Α.Β.Ε. |
SILVER | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Αναδιοργάνωση Τμήματος TELESALES |
BRONZE | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Αναδιοργάνωση Τμήματος Πωλήσεων |
Πυλώνας 7. Διάκριση στην Οργάνωση & τις Τεχνικές Πωλήσεων | |
Συνεργασιακές Πρακτικές – Cross Functional Team Co-operation | |
GOLD | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Συνεργασιακές Πρακτικές – SAVE ACTIVITIES COSMOTE |
SILVER | Lidl Hellas & Σια Ο.Ε.: Expert Φρεσκάδας |
SILVER | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Τεχνολογίες Οργάνωσης & Διαχείρισης |
Πυλώνας 8. Διάκριση στην Καινοτομία & την Πελατοκεντρικότητα | |
Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των Πωλήσεων | |
GOLD | LALIZAS: Καινοτόμο & Παραμετροποιημένο CRM με΄Έμφαση στις Ανάγκες του Πελάτη στον Ναυτιλιακό Κλάδο |
SILVER | COSMOTE AE: S4 Hana – New Retail System |
BRONZE | ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ: TELESALES ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ – Τμήμα ROLL-OUT Λειτουργιών Τηλεφωνικών Πωλήσεων |
Καινοτομία στις Πωλήσεις / Νέα – Εναλλακτικά Κανάλια Πώλησης | |
GOLD | WEST SA: BRANDS.GR η νέα εποχή του phygital sampling |
SILVER | Vodafone CU: CU sales – from salespersons to social media personas |
BRONZE | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Sales Through Technicians |
Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών | |
GOLD | ΔΕΗ: Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών Αποτελεσματικές οργανωτικές δομές και διαδικασίες για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών -after sales service, σε επίπεδο back ή front-office καθόλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της πώλησης |
SILVER | Αvis: The WOW experience in customer service |
BRONZE | ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ: TELESALES ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ – Τμήμα INBOUND Τηλεφωνικών Πωλήσεων |
Πυλώνας 9. Διάκριση στις Υπηρεσίες Third Party στον Κλάδο των Πωλήσεων | |
Εκπαιδευτικά Προγράμματα | |
GOLD | LG Electronics Hellas | LG B2B webinars: Β2Β Ψηφιακή κατάρτιση και εκπαίδευση για τους επαγγελματίες |
SILVER | Lead On Board Intl σε συνεργασία με τους στρατηγικούς συμμάχους HARVARD UNIVERSITY & DUPONT | Καλύτερη E-LEARNING Πλατφόρμα Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Πωλήσεων |
Call-Center Υπηρεσίες | |
GOLD | Cosmote e-Value |
SILVER | ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ: Τμήμα Πρόσκτησης Οικιακών Πελατών Ομίλου ΟΤΕ |
BRONZE | PAPASTRATOS | PAPASTRATOS Call- Center |
Υπηρεσίες & Συστήματα Πληροφορικής | |
GOLD | ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ: Τμήμα Ανάπτυξης Οικιακών Πελατών Ομίλου ΟΤΕ |
SILVER | ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ: Υπηρεσίες & Συστήματα Πληροφορικής |
BRONZE | IMPERIAL TOBACCO HELLAS: Ηλεκτρονική Πλατφόρμα ‘i2Dealer’’ σε όλη την Μικρή Λιανική! |
Πυλώνας 10. Καλές πρακτικές και ευέλικτες (agile) στρατηγικές τον καιρό της πανδημίας | |
Βιομηχανία | |
GOLD | ΝΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.: Fight or Flight? Δημιουργώντας ένα νέο Business Unit εν μέσω πανδημίας |
SILVER | EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Α.Β.Ε.: Μένουμε Europa, σημαίνει μένουμε Ασφαλείς! |
Υπηρεσίες | |
GOLD | COSMOTE: 13888 The new normal |
SILVER | OTE A.E.: COSMOTE D2D, Ομάδα Πωλήσεων FTTH |
SILVER | DHL EXPRESS | DIGITAL CAMPAIGN: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΟΝΤΑ |
BRONZE | COSMOTE – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΤΕ RETAIL: Δίκτυο Καταστημάτων Cosmote – Hybrid Project |
Εμπόριο | |
GOLD | Vodafone CU: CU sales – from salespersons to social media personas |
SILVER | DIAGEO HELLAS SA: H Diageo #EmergesStronger εν μέσω πανδημίας |
BRONZE | MAJAR – MATZARIDIS BROS SA |
Τεχνολογία | |
GOLD | ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ: Πανδημία & Μετασχηματισμός |