24ωρη γραμμή συμβουλευτικής υποστήριξης - ΙΠΕ
content-image

Για 3η συνεχή χρονιά, το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) κατανοώντας τις σύγχρονες ανάγκες και θέτοντας την προσωπική υγεία και ευεξία των Μελών του σε προτεραιότητα, σε συνεργασία με την Εταιρεία HELLAS EAP (Employee Assistance Programs), παρέχει ΔΩΡΕΑΝ στα ΜΕΛΗ ΙΠΕ και την άμεση οικογένειά τους, την μοναδική εξειδικευμένη υπηρεσία 24ωρης Τηλεφωνικής Γραμμής Εξειδικευμένης Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Support Wellbeing line), 7 ημέρες την εβδομάδα. Η υπηρεσία αυτή, έχει σαν στόχο:

• την αποτελεσματικότερη διαχείριση των προκλήσεων της καθημερινότητας
• διατηρώντας παράλληλα υψηλό επίπεδο ψυχοσωματικής υγείας και ευεξίας

Η HELLAS EAP (www.hellaseap.gr):
• Είναι η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε στην Ελλάδα τα Διεθνή Προγράμματα Employee Assistance Programs, που υλοποιούν καινοτόμοι Οργανισμοί διεθνώς για παροχή καθοδήγησης και συμβουλευτικής υποστήριξης των εργαζομένων τους.
• Διαθέτει Πανελλαδικό Δίκτυο Πιστοποιημένων εξειδικευμένων Επαγγελματιών πολυετούς διεθνούς και εγχώριας εμπειρίας
• Διαθέτει Τεχνογνωσία στην Διαχείριση Κρίσεων, Διαμεσολάβησης στον Εργασιακό Χώρο βάση Διεθνών Πρωτοκόλλων και Κώδικα Δεοντολογίας
• Κατέχει άδεια από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
• Αποτελεί Εμπιστευτική πηγή υποστήριξης με άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένους συμβούλους που ακούν με προσοχή, αξιολογούν το αίτημα και παρέχουν εμπιστευτικά και άμεσα, αποφόρτιση, υποστήριξη και καθοδήγηση
• Αποτελεί ένα Διαχρονικό και Δια δραστικό εργαλείο, Υποστήριξης, Αποφόρτισης και Ενδυνάμωσης για θέματα Εργασιακά, Προσωπικά, Οικογενειακά προκειμένου να διαχειριστούμε αποτελεσματικότερα τις μικρές ή μεγαλύτερες προκλήσεις της καθημερινότητας
Ανώνυμο-Απόρρητο-Απεριόριστο στην χρήση. Βασίζεται στην Προσωπική Ενδυνάμωση&Υποστήριξη μελών σε συνθήκες αυξημένης αβεβαιότητας, stress και ανασφάλειας
• Που ωστόσο ΔΕΝ αποτελεί θεραπευτικό πρόγραμμα και ΔΕΝ έχει ψυχοθεραπευτική προσέγγιση

Θέματα :

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
• Διαχείριση άγχους και εναρμόνιση
• Προσωπικής εργασιακής ζωής
• Ενδυνάμωση διαπροσωπικών σχέσεων
• Ενίσχυση ανθεκτικότητας και ευελιξίας
• Ενίσχυση αυτοπεποίθησης
• Απώλεια, Πένθος
• Οποιοδήποτε στρεσογόνο γεγονός

ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
• Αντιμετώπιση αρνητικών σκέψεων & συναισθημάτων
• Συμπαράσταση σε δικούς μας ανθρώπους που νόσησαν και βρίσκονται σε αγωνία για την εξέλιξη της υγείας τους
• Υποστήριξη & επικοινωνία πληροφοριών σε παιδιά, χωρίς μετάδοση & δημιουργία συναισθημάτων ανασφάλειας & φόβου
• Προσαρμογή σε συνθήκες απομακρυσμένης εργασίας ή αυτοπεριορισμού που ενδεχομένως να βρεθούμε στην περίπτωση που νοσήσουμε ή έρθουμε σε επαφή με τον ιό, εμείς ή δικοί μας
• Υιοθέτηση τεχνικών αυτό φροντίδας για ενίσχυση των μηχανισμών άμυνας του οργανισμού μας ως μια ασπίδα προστασίας απέναντι στην συναισθηματική πίεση και στο άγχος

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ
• Βελτίωση επικοινωνίας με σημαντικούς άλλους (σύντροφοι, σύζυγοι, παιδιά κα.)
• Διαχείριση ευαίσθητων θεμάτων και κρίσεων (χωρισμός, απώλεια, ασθένεια, κα.)
• Πρόληψη και διαχείριση «δύσκολων» συμπεριφορών παιδιών / εφήβων
• Μαθησιακές δυσκολίες
• Φροντίδα ηλικιωμένων
• Εξαρτήσεις (αλκοόλ, ουσίες, internet)

ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ
• Διαχείριση θεμάτων εργασίας (διαχείριση χρόνου, απομακρυσμένη εργασία, κα.)
• Διαχείριση εργασιακού άγχους
• Βελτίωση εργασιακών σχέσεων/επικοινωνίας
• Αντιμετώπιση κρίσιμων συμβάντων στον χώρο εργασίας μου
• Επανένταξη μετά εποχή Covid
• Οποιοδήποτε εργασιακό στρεσογόνο γεγονός


ΑΝΩΝΥΜΑ-ΑΠΟΡΡΗΤΑ-ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ
ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ