«ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ»


Σύμφωνα με το ΦΕΚ 5816/11-12-2021 σε εφαρμογή από 13/12/2021, το πιστοποιητικό νόσησης έχει ισχύ 3 μηνών, και όχι 6 μηνών που ίσχυε μέχρι σήμερα». Για το πιστοποιητικό εμβολιασμού παραμένει η ισχύς των 6 μηνών.

14o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων
«CX Puzzle»
την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

στην υπερσύγχρονη αίθουσα VMAX SPHERA @The Mall Athens

 

Το 14ο Eτήσιο Συνέδριο Πωλήσεων, με τίτλο “CX Puzzle” και βασικό θεματικό άξονα το Customer Experience, διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος, την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου, στην αίθουσα Vmax Sphera των Village Cinemas στο The Mall Athens. H μεγαλύτερη διοργάνωση στην εγχώρια αγορά για τον κλάδο των πωλήσεων, έρχεται, και φέτος, δυναμικά και αναδεικνύει την αξία του customer experience, σαν τον οδηγό της επιτυχίας για κάθε επιχείρηση.

Στο φετινό συνέδριο, θα παρουσιαστεί, για πρώτη φορά, η έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό του ΙΠΕ, από την γνωστή εταιρία MRB Hellas, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, για το Customer Experience ενώ θα δούμε πως μπορούμε να δομήσουμε και να αποδομήσουμε τις βασικές διαστάσεις της εμπειρίας των πελάτων και καταναλωτών.

Τα κομμάτια του «παζλ» θα προσπαθήσουν να ενώσουν υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών επιχειρήσεων, σε μια συζήτηση γύρω από την εμπειρία που καλούνται να προσφέρουν οι επιχειρήσεις σήμερα. Καταξιωμένοι ομιλητές θα αναπτύξουν θέματα που απασχολούν όλους τους κλάδους της αγοράς, όπως το Artificial Intelligence (AΙ), το ρόλο της συναισθηματικής νοημοσύνης σε ένα ρομποτικό περιβάλλον, τη σημασία του sustainability και τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν ώστε να οδηγήσουν σε φιλικές προς το περιβάλλον, επιλογές των καταναλωτών. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, και το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) αναδεικνύοντας κινδύνους αλλά και τρόπους διασφάλισης της προστασίας των καταναλωτών. Όπως είναι αναμενόμενο, τις εργασίες του συνεδρίου θα πλαισιώσουν θεματικές ενότητες που αποδεικνύουν τη σημασία της εκπαίδευσης στις πωλήσεις αλλά και πως σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό, αβέβαιο και απαιτητικό περιβάλλον, η ηγεσία ως λειτουργία των στελεχών αποτελεί το κλειδί της διαρκούς επιτυχίας.

Μείνετε συντονισμένοι…!

Διαβάστε εδώ το Δελτίο Τύπου του Συνεδρίου

09:30 – 10:00 Προσέλευση

10:00 – 10:20 Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΔΣ, ΙΠΕ

10:20 – 11:20 CX Puzzle Today
Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος MRB HELLAS
Για πρώτη φορά παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, που διενεργήθηκε αποκλειστικά για λογαριασμό του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος και απαντά σε ερωτήματα, όπως:
Πως βιώνει την εμπειρία ο πελάτης; Πως την κατανοεί ο καταναλωτής; Πως δομεί ή αποδομεί τα κομμάτια του puzzle; Ποιες είναι οι κρίσιμες διαστάσεις; Ποιες οι προσδοκίες στην αναβάθμιση και βελτίωση της εμπειρίας;

11:20 – 12:00 Ενώνοντας τα κομμάτια του παζλ
1. Κώστας Σκρέκας, Υπουργός Ανάπτυξης
2. Ιορδάνης Αδαμόπουλος, Country Manager Reckitt Healthcare Greece, Cyprus, North Macedonia, Albania
3. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
4. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ
5. Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος, Managing Director, Mondelez Greece & Cyprus

Σε μια εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού και καλά πληροφορημένων πελατών, 4 καλεσμένοι συζητούν για την εμπειρία που καλούνται να προφέρουν οι επιχειρήσεις σήμερα και σχολιάζουν τα ευρήματα της έρευνας της MRB.

12:00 – 12:35 ABC & Το μέλλον των Πωλήσεων
Κωνσταντίνος Καρυπίδης, Confidence & Performance Coach, Psychotherapist
Η μετάβαση από έναν κόσμο της πληροφορικής ασυμμετρίας σε έναν πληροφοριακής ισοτιμίας και γιατί οι παραδοσιακές μέθοδοι πωλήσεων είναι πλέον ξεπερασμένες.

12:35 – 13.05 Διάλειμμα καφέ

13:05 – 13:20 The role of sustainability in driving customer experience
Χριστίνα Αλεξοπούλου, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Οι μετακινήσεις και οι μεταφορές στα σύγχρονα κράτη σχεδιάζονται με τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της στρατηγικής τους. Πώς υλοποιεί τις τάσεις αυτές η Ελλάδα; Ποιες κινήσεις χρειάζεται να γίνουν προκειμένου να οδηγήσουν σε βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις;

13:20 – 13:30 Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υπηρεσία του Ανθρώπου
Καθηγητής Ιωσήφ Σηφάκης, Βραβείο 2007
Τεχνητή νοημοσύνη, αλγόριθμοι και ρομποτική, αναλύονται από τον μοναδικό Έλληνα που έχει τιμηθεί με το βραβείο Turing και θεωρείται, σε παγκόσμιο επίπεδο, διάνοια της επιστήμης της πληροφορικής. Τι ρόλο θα παίξει η τεχνίτη νοημοσύνη, στην εξέλιξη και την πρόοδο της ανθρωπότητας, τα επόμενα χρόνια;

13:30 – 13:50 Balancing Artificial Intelligence with Emotional Intelligence
Κωνσταντίνος Ρ. Ζησιμόπουλος, Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπευτής
Πως θα καταφέρουμε να ενισχύσουμε την συναισθηματική νοημοσύνη σε ένα ρομποτικό περιβάλλον και ποια είναι τα όρια μεταξύ αυτοματοποίησης και ανθρώπινης δημιουργικότητας; Δυο είδη νοημοσύνης με τεράστιες προκλήσεις… ευκαιρίες και κινδύνους… Γιατί οι μηχανές δεν έχουν αισθήματα…

13:50 – 14:10 Ηγεσία στις Πωλήσεις
Δημήτρης Μπουραντάς, Καθηγητής και συγγραφέας Πρύτανης New York College, Iδρυτής και Διευθυντής των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Executive MBAστο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ)
Σε ένα περιβάλλον που γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό, αβέβαιο και απαιτητικό, η ηγεσία ως λειτουργία των στελεχών αποτελεί το κλειδί της διαρκούς επιτυχίας. Ποιο είναι το σύγχρονο και αποτελεσματικό μοντέλο της ηγετικής συμπεριφοράς;

14:10 – 14:30 E-commerce – Σύγχρονες μορφές ηλεκτρονικής απάτης και μετάλλαξη διαδικτυακών συμπεριφορών
Μανώλης Σφακιανάκης, Head & Founder of CSI Institute, CEO of GR.I.S.S., Phd Candidate University of Piraeus

Η αγοραστική εμπειρία ξεκινά από την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο e-commerce το οποίο αυξάνεται σταθερά. Πως όμως διασφαλίζουμε την προστασία του καταναλωτή από ηλεκτρονικές απάτες; Υπάρχει ισχυρό πλαίσιο ελέγχου και πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος; Ποιες οι μεθοδολογίες που εφαρμόζονται σε παγκόσμιο επίπεδο και πως προβλέπεται να είναι η επόμενη μέρα;

14:30 – 15:00 Απολογισμός – Κλείσιμο συνεδρίου

15:00 – 16:00 Lunch & Networking

Συντονίστρια: Μαρία Νεφέλη Σαράφογλου