Τι πρέπει να κάνετε στα social media για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας - ΙΠΕ

Τι πρέπει να κάνετε στα social media για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Όλο και περισσότερα «μέλη» στις εταιρικές σελίδες των social media δεν σημαίνουν απαραίτητα και μεγαλύτερη διαφήμιση ή αναγνωρισιμότητα. Και καθώς τα social media εξελίσσονται σε ένα «υπερόπλο» όχι μόνο επικοινωνίας αλλά και marketing, υπάρχουν τρόποι για να τα «χρησιμοποιήσουμε» προκειμένου να δούμε τις πωλήσεις της εταιρείας μας να αυξάνονται μέρα με τη μέρα…

Αποτελούν ίσως μία από τις μεγαλύτερες επαναστάσεις του 21ου αιώνα, καθώς άλλαξαν για πάντα τον τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας. Και ενώ όταν εμφανίστηκε το Facebook και το Twitter, όλοι ασχολούμαστε διαρκώς με αυτά και απαντούσαμε σε σχόλια και ταγκαρίσματα, πλέον δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο…

Σήμερα, καθώς ο καιρός έχει περάσει και μαζί του και ο πρώτος ενθουσιασμός, χρειάζεται να κάνουμε ακόμη περισσότερα προκειμένου να κάνουμε τα social media να «δουλέψουν» υπέρ μας. Ειδικοί της αγοράς αναφέρουν με ποιους απλούς τρόπους μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις της εταιρείας μας μέσα από τους λογαριασμούς μας στα social media, ξεχωρίζοντας παράλληλα από τον ανταγωνισμό.

Οικοδομήστε σχέσεις εμπιστοσύνης

Ο Jordan Harbinger, συνιδρυτής του podcast «Η τέχνη της γοητείας», σημειώνει: «Πολύ λίγες εταιρείες βλέπουν τους “οπαδούς” τους-μέλη των social media pages, ως ανθρώπους και όχι ως αριθμούς και έτσι οι “οπαδοί” συχνά εκπλήσσονται ευχάριστα όταν αλληλεπιδράτε μαζί τους. Όταν οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται πως είστε πραγματικοί και αυθεντικοί, τότε δημιουργείται σχέση εμπιστοσύνης, και αυτό χρειάζεται για να περάσετε τα μηνύματα που θέλετε, να αγοράσουν τα προϊόντα σας και να εκτιμήσουν τη σχέση τους μαζί σας». Όλα γυρίζουν γύρω από το να είστε αρεστοί, γνωστοί και να σας εμπιστεύονται - τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Μοιραστείτε την εμπειρία σας

Αντί να ακολουθήσετε μια εσωστρεφή τακτική εις βάρος της επιχείρησής σας, ο Grant Wise, επιχειρηματίας και ιδρυτής του Real Estate Marketing University, αναφέρει πως μπορείτε να διαμορφώσετε τάσεις. «Είναι πολύ σημαντικό να ανταποκρίνεστε στα tags, τα σχόλια, τις κοινοποιήσεις, τις αναφορές του ονόματος της εταιρείας σας κ.λπ., προκειμένου να δημιουργείτε σχέσεις και να αυξάνετε τις πωλήσεις σας», αναφέρει ο Wise. «Απλά με το να αλληλεπιδρώ και να κρατώ επαφή με όσους αλληλεπιδρούν μαζί μου, κατάφερα να αυξήσω τις πωλήσεις στην επιχείρησή μου σε εβδομαδιαίο ρυθμό, πράγμα που ώθησε την εταιρεία ένα βήμα μπροστά».

Μη φοβηθείτε να γίνετε πιο «προσωπικοί»

Η ειδήμων του marketing, Carolin Soldo, ξεκίνησε την καριέρα της στα social media κυριολεκτικά από το μηδέν. «Καθώς τα social media γίνονται ολοένα και πιο εμπορευματοποιημένα, παράλληλα γίνονται και όλο και λιγότερο εξατομικευμένα και η πραγματική σχέση χάνεται», αναφέρει η Soldo. «Οι έξυπνοι markets το γνωρίζουν αυτό και ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό απλά με το να απαντούν στα ποστ όταν τους αναφέρουν ή τους έχουν ταγκάρει. Κάνοντας αυτό, δημιουργείται μια σχέση ανάμεσα στον marketer και στους ακολούθους του, που είναι και το επιθυμητό σε αυτήν τη σχέση».

Κάντε συζητήσεις στα social media

Η αλληλεπίδραση είναι το «κλειδί» για να σας ξεχωρίσουν οι αλγόριθμοι των social media, επομένως, αν θέλετε ο λογαριασμός σας να φαίνεται σε περισσότερους, είναι σημαντικό να υιοθετήσετε τις διαδικτυακές συζητήσεις σε μόνιμη βάση.

«Αν τα σχόλια παραμένουν διαρκώς αναπάντητα, τότε οι άνθρωποι δεν θα έχουν κανένα λόγο να συνεχίσουν να κάνουν σχόλια ή να κάνουν like στο λογαριασμό σας, το επίπεδο της αλληλεπίδρασης θα μειωθεί και θα είναι όλο και πιο δύσκολο να αποκτήσετε οργανική απήχηση», αναφέρει η marketing expert, Jasmine Star.

«Είναι σημαντικό να θυμάστε πως οι συζητήσεις στα social media αποτελούν “ζωντανές” συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα στο διαδίκτυο. Αν κάποιος σας πλησιάσει σε ένα κοκτέιλ πάρτι και σας συστηθεί, σίγουρα δεν θα τον αγνοήσετε, έτσι δεν είναι;»

Επομένως, σταματήστε να ανησυχείτε για το πόσους followers έχετε και ξεκινήστε να σκέφτεστε αυτό που πρέπει να κάνετε στην πλατφόρμα: να είστε, δηλαδή, κοινωνικοί.