Τι πρέπει να ρωτάνε οι Διευθυντές Πωλήσεων το τμήμα IT; - ΙΠΕ

Η ιστοσελίδα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία και ενημερώνεται διαρκώς.

Φόρτωση Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

  • Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.

Τι πρέπει να ρωτάνε οι Διευθυντές Πωλήσεων το τμήμα IT;

6 Ιουλίου στις 00:00

Οι διευθυντές πωλήσεων θα πρέπει να μη διστάζουν να απευθύνουν την οποιαδήποτε ερώτηση προς το τμήμα IT μιας εταιρείας! Άλλωστε αυτός είναι ένας ασφαλής τρόπος για να συμβαδίσουν οι στόχοι των δύο πλευρών. Όταν οι ομάδες πωλήσεων συνεργάζονται στενά με το τμήμα ΙΤ, τότε προκύπτουν τα παρακάτω οφέλη:

– καλύτερη κατανόηση των ΙΤ projects
– οι ομάδες πωλήσεων αποκτούν την ικανότητα να επηρεάζουν τις προτεραιότητες του τμήματος ΙΤ
– αυξάνονται οι πιθανότητες για δημιουργία ανώτερης στρατηγικής σκέψης στο τμήμα ΙΤ.

Οι ερωτήσεις-πρόκληση των διευθυντών πωλήσεων προς το τμήμα ΙΤ θα πρέπει να μπορούν να χωριστούν σε δύο γενικές κατηγορίες: στρατηγικές και επιχειρησιακές.

Στρατηγικές ερωτήσεις

1. Τι είναι η διαδικασία του ΙΤ στρατηγικού σχεδιασμού;

Υπάρχει μια αποτελεσματική διαδικασία για να ευθυγραμμιστεί το τμήμα ΙΤ με τους στόχους της επιχείρησης; Είναι η διαδικασία τεκμηριωμένη και εύκολη για να την καταλάβει κάποιος; Ακολουθείται στην πραγματικότητα; Οι προτεραιότητες και οι αποφάσεις προκύπτουν από τη διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού; Επηρεάζουν οι πωλήσεις τη διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού;

2. Τι είναι ο στρατηγικός οδικός χάρτης για τους επόμενους 12 έως 24 μήνες;

Έχει το τμήμα ΙΤ κάποιον στρατηγικό οδικό χάρτη που εκτείνεται πέρα από το τετράμηνο; Έχει πλάνο για το μέλλον; Αν όχι, θα μπορούσε να αποτελεί ένδειξη μιας πολύ αντιδραστικής ομάδας IT. Αν ναι, είναι η ομάδα πωλήσεων σύμφωνη με τον εν λόγω οδικό χάρτη; Επηρεάζουν οι πωλήσεις αυτό το στρατηγικό σχέδιο;

3. Τι κάνει η ομάδα «enterprise architecture» για το μέλλον;

Υπάρχει ομάδα «enterprise architecture», η οποία επικεντρώνεται σε μακροπρόθεσμους στόχους, λαμβάνοντας μια πιο στρατηγική αρχιτεκτονική άποψη; Είναι η ομάδα «enterprise architecture» επικεντρωμένη στον καθορισμό θεμελιωδών ζητημάτων, συμπληρώνοντας βασικά κενά στην ικανότητα των επιχειρήσεων και διασφαλίζοντας ότι οι αναδυόμενες τεχνολογίες αξιοποιούνται προς τη σωστή κατεύθυνση;

Επιχειρησιακή ερωτήματα

1. Πώς το τμήμα ΙΤ αυξάνει την ταχύτητα, το κόστος και την ποιότητα της παράδοσης;

Τι πρέπει να προσέξετε: Κινείται το ΙΤ σε ένα μοντέλο ανάπτυξης Agile Scrum; Χρησιμοποιεί διαδικασίες συνεχούς ολοκλήρωσης και παράδοσης; Χρησιμοποιεί hackathons για την επιτάχυνση της μάθησης μέσα σε αυτό; Χρησιμοποιεί ένα μοντέλο Dev/Ops για να αυξήσει την ποιότητα των παραδοτέων; Πιέζει προς την κατεύθυνση μείωσης των εξόδων;

2. Πώς το τμήμα ΙΤ «χτίζει» το ταλέντο;

Έχει το ΙΤ ένα στρατηγικό και εστιασμένο σχέδιο για την οικοδόμηση του ταλέντου; Υπάρχει ένα επίσημο πρόγραμμα mentoring; Χρησιμοποιεί κάποιο peer programming για την επιτάχυνση της μάθησης; Παρακολουθεί συνέδρια και εκπαιδευτικά σεμινάρια; Αναφορικά με τη δύναμη των πωλήσεων χρησιμοποιεί το Trailhead;

3. Ποιες είναι οι βασικές μετρήσεις της επιτυχίας του ΙΤ; Τα KPIs;

Έχει το ΙΤ ένα ταμπλό των βασικών μετρήσεων επιτυχίας που παρακολουθεί; Αν ναι, ποιες είναι οι τάσεις αυτών των μετρήσεων – προς τα κάτω ή προς τα πάνω; Μήπως αυτές οι μετρήσεις συμβάλλουν στη βελτίωση των πελατών, συνεργατών και την εμπειρία των εργαζομένων τελικά; Οι μετρήσεις θα πρέπει να επικεντρώνονται στις επιχειρηματικές δυνατότητες, ενώ θα πρέπει να επιβάλλουν την ομαδική εργασία μέσω της επιτυχίας, της ποιότητας παράδοσης και της χρήσης.

Ένας καλός τρόπος για να δημιουργήσετε ένα διάλογο γύρω από αυτά τα ζητήματα είναι να κανονίσετε μια συνάντηση με τις πωλήσεις και τις ομάδες sales operations και ΙΤ. Στείλτε τις ερωτήσεις από πριν. Χρησιμοποιήστε την ώρα της σύσκεψης για να επανεξετάσετε τις απαντήσεις. Καλό θα ήταν αυτές οι συναντήσεις να πραγματοποιούνται σε τριμηνιαία βάση έτσι ώστε να προκύψει μία συμπαγής ομάδα ΙΤ με στρατηγική.

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
6 Ιουλίου
Ώρα:
00:00
Κατηγορία Εκδήλωση: