12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων
«Πωλήσεις σε νέα τροχιά»
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Metropolitan Expo (με φυσική παρουσία) και διαδικτυακή συμμετοχή

«ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ»
Σύμφωνα με το ΦΕΚ 5816/11-12-2021 σε εφαρμογή από 13/12/2021, το πιστοποιητικό νόσησης έχει ισχύ 3 μηνών, και όχι 6 μηνών που ίσχυε μέχρι σήμερα». Για το πιστοποιητικό εμβολιασμού παραμένει η ισχύς των 6 μηνών.
«ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ»
Σύμφωνα με το ΦΕΚ 5816/11-12-2021 σε εφαρμογή από 13/12/2021, το πιστοποιητικό νόσησης έχει ισχύ 3 μηνών, και όχι 6 μηνών που ίσχυε μέχρι σήμερα». Για το πιστοποιητικό εμβολιασμού παραμένει η ισχύς των 6 μηνών.
12ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Το 12ο Συνέδριο Πωλήσεων με τίτλο «Πωλήσεις σε νέα τροχιά» θα διεξαχθεί την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021, ώρες 10.00-17.00, με φυσική παρουσία στο Metropolitan Expo, αλλά και διαδικτυακή συμμετοχή για όσους το επιθυμούν.
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη από όλους τους κλάδους της αγοράς. Μετά από απουσία ενός χρόνου από τα μέλη και τους φίλους του (καθώς το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων διεξήχθη διαδικτυακά το 2020 λόγω των μέτρων της πανδημίας) το ΙΠΕ δίνει και πάλι τη δυνατότητα να συναντήσετε τους ομιλητές και να ανταλλάξετε απόψεις, όπως και μια μοναδική ευκαιρία για networking.
Η συμμετοχή για τα μέλη είναι χωρίς κόστος, ενώ για τα μη μέλη εφαρμόζεται τιμολογιακή πολιτική αναλόγως της επιλογής για φυσική ή διαδικτυακή συμμετοχή.
Πωλήσεις σε νέα τροχιά
Metropolitan Expo
14 Δεκεμβρίου 2021, 10.00-17.00
Metropolitan Expo
14 Δεκεμβρίου 2021, 10.00-17.00
09:30 – 10:00 Προσέλευση
10:00 – 10:30 Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΔΣ, ΙΠΕ
10.30 – 11.15: Ενότητα 1η Η νέα πραγματικότητα
•Ποιος είναι ο νέος τρόπος ζωή μας;
•Ποιο είναι το νέο περιβάλλον στην αγορά εργασίας;
•Πώς διαμορφώνεται η αγορά σήμερα;
•Ποιο μοντέλο στελέχους πωλήσεων θέλουν πλέον οι εταιρείες;
Συζήτηση πάνελ
• Κωνσταντίνα Μπάρκα, People & Culture Director Greece & Cyprus at Coca Cola HBC
• Σοφιάνα Νεράντζη, Head of Sales Mass Channel, J&J
• Ρεβέκκα Πιτσίκα, CEO, People for Business
Συντονισμός: Μαριλένα Γεραντώνη, Δημοσιογράφος
11:15 – 11:45 Ομιλία
• Χρήστος Τσόλκας, Συμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας
“The Un-death of a Salesman”
11.45 – 12.15 Διάλειμμα καφέ
12.15 – 12:45: Παρουσίαση ευρημάτων έρευνας και σχολιασμός:
Πώς οι καταναλωτές αξιολογούν την τεχνολογία και τον άνθρωπο στην εξυπηρέτηση και την πώληση.
• Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σχολιασμός
• Παναγιώτης Μπορέτος, Διευθύνων Σύμβουλος, Information Resources Hellas AE (IRI)
• Παναγιώτης Ριζομυλιώτης, Επικ. Καθηγητής Ασφάλειας Πληροφορικών Συστημάτων, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
12:45 – 13:30: Ενότητα 2η H μεγάλη πρόκληση της ανάπτυξης
•Ποιες οι τάσεις των εταιρειών στην ελληνική αγορά;
•Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θα διευκόλυναν την ανάπτυξη ή την επιστροφή εταιρειών και μονάδων παραγωγής στη χώρα μας;
•Πόσο γρήγορα ανταποκρίθηκαν οι εταιρείες στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά;
•Υπάρχει νέο μοντέλο για τα τμήματα πωλήσεων ή θα τα αντικαταστήσει η τεχνολογία;
Συζήτηση πάνελ
• Χριστόφορος Σταμουλακάτος, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας & Πορτογαλίας, Όμιλος Σαράντη
• Γιώργος Ψωμιάδης, Εμπορικός Διευθυντής, DIAGEO HELLAS
• Γιώργος Σπηλιόπουλος, VP Group Organization, BARILLA
Συντονισμός: Νίκος Υποφάντης, Δημοσιογράφος
13:30 – 14:30 Διάλειμμα φαγητού
14:30 – 15:15 Ενότητα 3η Νέες τεχνολογίες
•Οι νέες τεχνολογίες επαναπροσδιορίζουν τις έννοιες «διαδικασία πώλησης» και «πωλητής»;
•Τεχνολογία vs Πωλητής: ανταγωνιστές ή σύμμαχοι;
•4η βιομηχανική επανάσταση: καινοτομία – ευκαιρίες- απειλές;
•Ποια η μορφή ψηφιοποίησης στην επιχείρηση του μέλλοντος;
• Sorin Sfetcu, Industry Manager for Retail, Telecom and FMCG at Google
10 trends that will shape the retail in 2022
• Αρης Παρασκευόπουλος, Επικεφαλής Τμήματος Συσκευών Κινητής Υηλεφωνίας για Ελλάδα και Κύπρο, Samsung Electronics Hellas
Technology Developments and new normal. What’s next?
15.15 – 15.45 Ενότητα 4η Προκλήσεις και ευκαιρίες
•Ποιοι λόγοι οδηγούν τα funds να επενδύσουν στην Ελλάδα;
•Τι ρόλο παίζει το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας στην απόφαση της επένδυσης;
•Είναι κριτήριο επιλογής της επένδυσης το ESG;
•Τι ρόλο παίζουν τα τμήματα πωλήσεων στην επιτυχία της επένδυσης;
Συζήτηση πάνελ
• Δημήτρης Βιντζηλαίος, Διευθύνων Σύμβουλος, IMPALA INVEST
• Σπύρος Παπασπύρου, Brookstreet Equity Partners LLP
• Κωνσταντίνος Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, Leaseplan
Συντονισμός: Νεκτάριος Νώτης, Δημοσιογράφος
15.45 – 16:30: Ενότητα 5η Conscious consumption (συνειδητή κατανάλωση)
Παρουσίαση ευρημάτων έρευνας και σχολιασμός:
Future Consumer index Greece 2021: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας να ανταποκριθεί στις αλλαγές του Έλληνα καταναλωτή;
• Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΥ Ελλάδος ǀ Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων & Λιανεμπορίου στη ΝΑ Ευρώπη
Συζήτηση πάνελ
•Τι σημαίνει «συνειδητή κατανάλωση» και ποιος είναι ο «συνειδητοποιημένος καταναλωτής»;
•Είναι μια μόδα που τείνει να γίνει τάση, ή μια τάση που τείνει να γίνει ο κανόνας της κατανάλωσης;
•Οι κυβερνήσεις οφείλουν να συμβάλουν μέσω νομοθεσιών και κανονισμών στη δημιουργία ενός προφίλ συνειδητοποιημένου καταναλωτή;
•Τα brands οφείλουν να υπερβούν το όριο της εταιρικής υπευθυνότητας στοχεύοντας στην ολιστική περιβαλλοντική και κοινωνική διακυβέρνηση και στις πιο βιώσιμες αλυσίδες εφοδιασμού και πώλησης;
• Σπήλιος Λιβανός, Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων
• Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύντων Σύμβουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
• Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ
• Πάνος Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΥ Ελλάδος
Συντονισμός: Δημήτρης Χριστούλιας, Δημοσιογράφος
16:30 – 16.45: Ενότητα 6η Τα μυστικά της επιτυχίας
• Στέφανος Τσιτσιπάς
16:45 – 17.00: Απολογισμός Κλείσιμο συνεδρίου




