11 χρήσιμα εργαλεία για το σύγχρονο στέλεχος πωλήσεων - ΙΠΕ

Η ιστοσελίδα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία και ενημερώνεται διαρκώς.

Αν έως τώρα δεν έχετε αγκαλιάσει την πληθώρα του εξαιρετικού λογισμικού στην αγορά πωλήσεων, ήρθε η ώρα να το κάνετε. Άλλωστε, εν έτει 2016 οφείλετε να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα της αγοράς. Ακολουθούν μερικά από τα καλύτερα εργαλεία εκεί έξω για τους σύγχρονους αντιπροσώπους πωλήσεων. Clearbit Connect H επέκταση του Gmail Clearbit χρησιμοποιείται ήδη από περισσότερους από 40.000 ανθρώπους. Κάθεται στην… κορυφή του Gmail σας, για να εμπλουτίσει καθεμιά από τις επαφές σας με συναφείς πληροφορίες σχετικά με το πού εργάζονται οι πελάτες σας, το ρόλο τους, το μέγεθος της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα σας παρέχει ενημερώσεις για τη συγκέντρωση χρημάτων και πολλά άλλα. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Connect για να βρείτε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εργαζομένων μέσα σε μια επιχείρηση ή να κάνετε αναζήτηση με βάση τη θέση εργασίας. Αυτό είναι ένα από τα πιο εύκολα εργαλεία για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. InsightSquared Όσο μεγαλύτερη είναι η ομάδα πωλήσεών σας, τόσο αυξάνονται και οι ευκαιρίες για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας πώλησης. Το InsightSquared σας βοηθά να συλλέξετε γνώσεις για τον «αγωγό» πωλήσεών σας. Θέλετε να μάθετε περισσότερα για να αυξήσετε την ταχύτητα των πωλήσεών σας ή να προβλέψετε τις επιτυχίες σας στο μέλλον; Ή μήπως θέλετε να θέσετε νέους στόχους για την ομάδα των πωλήσεών σας; Το InsightSquared είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο εργαλείο για όλα τα παραπάνω, αλλά και για πολλά περισσότερα. Troops Επιτέλους, ένα εργαλείο με πρακτικές εφαρμογές για μια ομάδα πωλήσεων. Με το Troops η διαδικασία στα Salesforce και Slack καθίσταται «παιχνιδάκι» όπως και η διαμόρφωση της ροής εργασίας, ώστε τα πράγματα να μην «κολλάνε» πουθενά. Με μερικές απλές εντολές στο Slack, οποιοδήποτε μέλος της ομάδας μπορεί να δει τα δεδομένα των πελατών με μια ματιά. Αν κάποιος παρατηρήσει ότι κάτι πρέπει να ενημερωθεί, αυτό μπορεί να γίνει κατευθείαν από το Slack. Calendly Ο προγραμματισμός demo και συναντήσεων είναι μια βαρετή διαδικασία, στην οποία πλέον μπορούμε να πούμε… «αντίο». Τώρα ο καθένας μπορεί να επιλέξει τις διαθέσιμες ώρες και τη χρονική διάρκεια της εκάστοτε συνάντησης και στη συνέχεια να τα στείλει στους μελλοντικούς πελάτες με έναν απλό Calendly σύνδεσμο, έτσι ώστε να «κλείσουν» την ώρα που τους εξυπηρετεί. Είναι η λύση σε ένα απλό πρόβλημα, με την οποία μπορεί κάποιος να «γλιτώσει» πολλά πέρα-δώθε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τον προγραμματισμό. Είναι συμβατό με όλα τα μεγάλα ημερολόγια καθώς και εργαλεία όπως Zapier, MailChimp και Salesforce. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι άνθρωποι κάνουν κράτηση για συναντήσεις, μπορείτε να τους στείλετε ένα φύλλο spec μέσω MailChimp ή email ζητώντας ανατροφοδότηση μετά τη συνάντηση. Αυτό το εργαλείο είναι το απόλυτο must. Followup.cc Τι δεν κάνει το Followup.cc; Ακολουθεί μια επισκόπηση: - Συνδέεται με το Gmail σας. - Μπορεί να στείλει αυτόματα emails, όταν οι άνθρωποι δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που τους έχετε ήδη στείλει. - Είναι εξαιρετικά ευέλικτο. - Σας επιτρέπει να προγραμματίσετε μηνύματα για να αποσταλούν αργότερα. Ταυτόχρονα, όμως, «δουλεύει» θαυμάσια σε ομάδες πωλήσεων και για οποιονδήποτε άλλο σε ρόλο πελάτη. Scannable Είτε κάνετε συλλογή από επαγγελματικές κάρτες είτε ρίχνετε μια γρήγορη ματιά στις σημειώσεις σας, η εφαρμογή σάρωσης Evernote για κινητά είναι ο καλύτερος τρόπος για να γλιτώσετε από τους όγκους χαρτιού. Αναγνωρίζει αυτόματα επαγγελματικές κάρτες και βγάζει σχετικές πληροφορίες όπως το όνομα, η επωνυμία και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να τις αποθηκεύσετε στις επαφές σας. Έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα, αφού σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε follow-up με άτομα, τα οποία μόλις έχετε συναντήσει. Θα μπορούσατε να το συνδυάσετε με τα Clearbit Connect και Followup.cc για σοβαρά αποτελεσματική διαδικασία προβολής. Help Scout Το Help Scout δεν είναι μόνο για τις ομάδες υποστήριξης πελατών; Ναι, αλλά υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τη βοήθεια του Scout μαζί με ένα CRM ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ εργαλείο. Χρησιμοποιώντας το Customer.io μπορείτε να δημιουργήσετε αυτόματα ένα εισιτήριο υποστήριξης για το Scout, όταν ένας πελάτης γίνεται ανενεργός. Η ομάδα υποστήριξης ενημερώνεται και την ίδια στιγμή εσείς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εξατομικευμένο e-mail στο Customer.io. Όλα λειτουργούν απρόσκοπτα και αυτόματα. Qualaroo Το Qualaroo είναι ένα εργαλείο, το οποίο σας επιτρέπει να εκτελέσετε απλές έρευνες στην ιστοσελίδα σας. Μπορείτε να στοχεύσετε στους ανθρώπους με βάση την πηγή παραπομπής, το χρόνο που σπαταλούν στη σελίδα ή ακόμα και να προβλέψετε την πιθανότητα να φύγουν. Είναι ένα μεγάλο εργαλείο για τους εμπόρους, αλλά υπάρχουν και μερικοί τρόποι να το χρησιμοποιήσουν και οι ομάδες πωλήσεων. Για παράδειγμα, μπορείτε να δρομολογήσετε μια νέα προσέγγιση σε έναν πωλητή με βάση την απάντηση της έρευνας. Attach Προφανώς χρησιμοποιείτε το PDF σε παρουσιάσεις και άλλα έγγραφα στη διαδικασία πωλήσεών σας. Τα έγγραφα αυτά είναι πραγματικά εύκολο να χαθούν μέχρι να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το Attach. Αυτό το εργαλείο σάς βοηθά να παρακολουθείτε πού πηγαίνει ένα έγγραφο και ποιος αλληλεπιδρά με αυτό, ακόμα και όταν έχετε ήδη πατήσει «αποστολή». Είναι σαν να αναμειγνύεται το Dropbox με το Google Analytics. Mention Τα Social media είναι μια εξαιρετική πηγή για τις ομάδες πωλήσεων, ωστόσο είναι εύκολο να παρασυρθείτε από τον ταχύ ρυθμό. Το Mention βοηθά τις ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεων να δημιουργήσουν και να παρακολουθούν τις ειδοποιήσεις για τις προοπτικές, τους ανταγωνιστές ή ακόμη και τη δική τους επιχείρηση. Μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το LinkedIn, καθώς και blogs, forums και δικτυακούς τόπους ειδήσεων. Έ τσι, εάν άνθρωποι, εταιρείες ή λέξεις-κλειδιά που παρακολουθείτε αναφέρονται κάπου στο διαδίκτυο, τότε θα ξέρετε γι’ αυτό. Zapier Όλα τα παραπάνω εργαλεία λειτουργούν από μόνα τους, αλλά μπορούν να λειτουργήσουν ακόμα καλύτερα, ως κομμάτια μιας ευρύτερης στρατηγικής πωλήσεων. Το Zapier είναι ένα εργαλείο που συνδέει περισσότερες από 500 εφαρμογές, καθιστώντας εύκολη τη δημιουργία αυτοματοποιημένων ροών εργασίας. Για παράδειγμα, μπορείτε να περάσετε τα δεδομένα από το Mention για να βοηθήσετε το Scout ή από το Clearbit στο Calendly. Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να κάνετε αυτές τις εφαρμογές να συνεργάζονται ώστε να εξοικονομείτε χρόνο. Το μέλλον των πωλήσεων βασίζεται σε στοιχεία, εξαιρετικά εργαλεία και ενημερωμένες ομάδες πωλήσεων. Τώρα είναι η ώρα να αρχίσετε να υιοθετείτε και εσείς τα καλύτερα εργαλεία πωλήσεων.