Έχετε κάνει ό,τι ήταν δυνατό για να βελτιώσετε την εμπορική ιστοσελίδα σας αναφορικά με την «παρουσία» της στις μηχανές αναζήτησης. Φυσικά, το αποτέλεσμα σας αντάμειψε, αφού παρατηρήσατε αύξηση της επισκεψιμότητας. Ωστόσο, υπάρχει ένα πρόβλημα: ότι οι συγκεκριμένοι επισκέπτες δεν είναι ταυτόχρονα πελάτες, οι οποίοι προβαίνουν σε αγορές και πληρώνουν για να αποκτήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Δυστυχώς, αυτό είναι κάτι δυσάρεστο, αλλά όχι και μη αναστρέψιμο. Ο σύμβουλος Digital Marketing Shane Barker, σε άρθρο του στην ιστοσελίδα www.inc.com, αναφέρει ότι είναι σύνηθες φαινόμενο για τους διαχειριστές ιστοσελίδων να ανακαλύπτουν ότι πολλοί επισκέπτες γεμίζουν με προϊόντα τα «καρότσια» τους, αλλά στο τέλος «εγκαταλείπουν» τον ιστότοπο χωρίς να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Ο Barker συμβουλεύει τους αναγνώστες του: «Μην πανικοβληθείτε. Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών είναι πιο συχνή από ό,τι νομίζετε. Στην πραγματικότητα, το Ινστιτούτο Baymard ανέφερε ότι το 69,23% των online καροτσιών εγκαταλείπονται κατά μέσο όρο. Τι μπορείτε να κάνετε για να αποτρέψετε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών και να ενθαρρύνετε περισσότερους ανθρώπους να ολοκληρώσουν τις αγορές τους;». Η παραπάνω είναι μια ερώτηση στην οποία πολλοί αναζητούν απάντηση. Ο Shane Barker σημειώνει λοιπόν: «Εάν το σκεφτείτε, οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας από τη σελίδα πληρωμής. Επομένως, πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη σελίδα αυτή». Έτσι, ο Barker δίνει τρεις συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της σελίδας ελέγχου με σκοπό την αύξηση των αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου: 1. Συμπεριλάβετε έναν επιπλέον «υπολογιστή» κόστους Σύμφωνα με την έκθεση του Baymard Institute, ο βασικότερος λόγος που εγκαταλείπουν τα καροτσάκια τους οι επισκέπτες ενός ιστότοπου είναι ότι το επιπλέον κόστος που καλούνται να καταβάλουν για τη μεταφορά του προϊόντος ή την πληρωμή φόρων, το οποίο κοστίζει αρκετά χρήματα. Επιπλέον, ένας σημαντικός αριθμός ατόμων εγκαταλείπει τα καρότσια επειδή δεν μπορεί να δει ή να υπολογίσει το συνολικό κόστος της παραγγελίας του εκ των προτέρων. Η καλύτερη λύση για αυτό είναι να είστε ξεκάθαροι για το πρόσθετο κόστος. Δώστε στους αγοραστές τη δυνατότητα είτε να ενημερωθούν είτε να υπολογίσουν τα πρόσθετα έξοδα προτού προχωρήσουν στο checkout. Αν έχετε σταθερή χρέωση αποστολής ή προσφέρετε δωρεάν αποστολή, μπορείτε να ενημερώσετε σχετικά τις σελίδες του προϊόντος σας. 2. Απλοποιήστε τη διαδικασία πληρωμής και εγγραφής Η έκθεση του Ινστιτούτου Baymard διαπίστωσε επίσης ότι ο δεύτερος συνηθέστερος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τα καροτσάκια τους είναι επειδή ο ιστότοπος έχει υποχρεωτική την εγγραφή για τους επισκέπτες. Αυτή η παράμετρος ακολουθείται από μια μακρά ή περίπλοκη διαδικασία πληρωμής. Έτσι, το επόμενο βήμα που πρέπει να κάνετε για να αποτρέψετε την εγκατάλειψη του καλαθιού είναι να απλοποιήσετε ολόκληρη τη διαδικασία. Κατ’ αρχήν, εφαρμόστε μια επιλογή σύνδεσης με ένα κλικ, για να επιτρέψετε στους υπάρχοντες χρήστες να συνδεθούν στο λογαριασμό τους κάνοντας απλά κλικ σε ένα κουμπί. Μόλις συνδεθούν, προσφέρετε μια επιλογή ταχείας εξόφλησης, ώστε να μη χρειάζεται να περάσουν από πολλά στάδια για να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Θα πρέπει, επίσης, να δώσετε στους νέους αγοραστές τη δυνατότητα να κάνουν checkout ως «guests», ώστε να ελαχιστοποιηθεί η ανάγκη δημιουργίας νέου λογαριασμού. Εναλλακτικά μπορείτε να τους δώσετε την επιλογή να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους χρησιμοποιώντας τους λογαριασμούς των social media, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να περάσουν από μια μακρά και εξαντλητική διαδικασία για να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό. Επιπλέον, ελαχιστοποιήστε τον αριθμό των βημάτων ή των πεδίων της φόρμας που απαιτούνται για τον έλεγχο. Και συμπεριλάβετε μια ένδειξη προόδου για να δείξετε στους αγοραστές ότι αρκεί να περάσουν μόνο μερικά βήματα για να ολοκληρώσουν την αγορά τους. 3. Συμπεριλάβετε επικυρώσεις εμπιστοσύνης Ένας άλλος κορυφαίος λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού είναι τα θέματα ασφαλείας. Οι αγοραστές κάποιες φορές δεν έχουν εμπιστοσύνη στον ιστότοπο, ώστε να εισαγάγουν τις πληροφορίες της πιστωτικής τους κάρτας. Ο καλύτερος τρόπος για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα είναι να προσθέσετε μια πολύ γνωστή «σφραγίδα» εμπιστοσύνης ή μια «σφραγίδα» ασφαλείας. Η προσθήκη αυτών των «σφραγίδων» μπορεί να μειώσει το άγχος των πελατών σχετικά με την εισαγωγή πληροφοριών πληρωμής, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες αγορές. Μια άλλη μελέτη του Ινστιτούτου Baymard διαπίστωσε ότι μια «σφραγίδα» ασφαλείας Norton προκάλεσε την υψηλότερη αίσθηση εμπιστοσύνης στους αγοραστές. Αυτό ακολουθείται από μια «σφραγίδα» Google Trusted Store, μια «σφραγίδα» BBB Accredited και στη συνέχεια μια «σφραγίδα» ασφαλείας TRUSTe.
Συνεντεύξεις
Τρία πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε άμεσα τις οnline πωλήσεις σας…