Πώς να γίνετε 10% καλύτεροι στις πωλήσεις άμεσα… - ΙΠΕ

Η ιστοσελίδα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία και ενημερώνεται διαρκώς.

Ένας πωλητής χρόνο με το χρόνο μπορεί να γίνει καλύτερος στις πωλήσεις. Τι γίνεται όμως όταν θέλει να είναι πιο αποτελεσματικός χωρίς να χάσει πολύτιμο χρόνο; Σε αυτό το σημείο έρχεται να δώσει τις συμβουλές του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Silverback Social, Chris Dessi, ο οποίος με άρθρο του στο inc.com παρουσιάζει κάποιους τρόπους που αν ακολουθήσουν οι πωλητές, μπορούν να γίνουν κατά 10% καλύτεροι στις πωλήσεις άμεσα. 1. Δεν υπάρχει τίποτα μοναδικό σχετικά με εσάς Μόλις το συνειδητοποιήσετε αυτό, τότε θα προχωρήσετε μπροστά και θα κάνετε τη διαφορά. Οι πωλητές είναι πολλοί και βρίσκονται παντού. Οι άνθρωποι στους οποίους θέλετε να κάνετε μια πώληση συνήθως έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με κάποιον άλλο πωλητή για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Έχουν τις άμυνές τους. Γι’ αυτό σταματήστε να πουλάτε το προϊόν σας. Σταματήστε να πουλάτε την επιχείρησή σας. Ξεκινήστε να επικεντρώνεστε σε προβλήματα και προσπαθήστε να τα λύσετε. Εστιάστε στην ενέργειά σας, στη φυσική σας κατάσταση, στην άμεση βελτίωσή σας, στην ικανότητά σας να φέρνετε χαρά στους γύρω σας και να ακολουθείτε τις προοπτικές που σας ανοίγονται. 2. Τα πάντα μπορεί να είναι μοναδικά αναφορικά με το αποτέλεσμά σας Πάρτε το χρόνο σας για να σκεφτείτε για το αποτέλεσμα της επιχείρησης στην οποία εργάζεστε από την οπτική της διοίκησης. Ο Dessi περιγράφει μια παλαιότερη συνεργασία του με τη Michael Kors. «Δούλευα γι’ αυτούς για μήνες. Το στέλεχος της εταιρείας με το οποίο συνεργαζόμουν ήταν μια γυναίκα φοβερή, έξυπνη και με ενδιαφέροντα. Κάποια στιγμή συγκάλεσε συνεδρίαση των διοικητικών μελών. Λίγα λεπτά πριν από τη συνάντηση τη ρώτησα τι θα μπορούσα να κάνω για εκείνη. Και μου απάντησε: «Κάνε ό,τι μπορείς για να προμοτάρεις την επιχείρηση και θα δεις ότι θα κλείσεις κάθε συμφωνία με την οποία θα ασχοληθείς»». Με βάση τα παραπάνω οι πωλητές θα πρέπει να εστιάσουν την ενέργειά τους στην επίλυση των μεγαλύτερων προβλημάτων στην επιχείρηση. Εάν τα προβλήματα δεν συμβαδίζουν με την επιχειρηματική σας στρατηγική, φροντίστε να δώσετε κατευθύνσεις. Ενεργήστε σαν να εργάζεστε για την επιχείρηση, πριν ακόμα αρχίσετε να το κάνετε στην πραγματικότητα. Αν η επιχείρησή σας μπορεί να λύσει μόνο ένα πρόβλημα για το αποτέλεσμά σας, προσπαθήστε να απομακρύνετε αυτό το πρόβλημα. Ποτέ μην το ξεχάσετε αυτό! 3. Το «meeting» δεν είναι πώληση Πολλοί πωλητές κάνουν λάθος όταν σκέφτονται ότι κάθε meeting είναι μια πώληση. Προσπαθούν με διάφορες τακτικές να έχουν ένα meeting με την ομάδα τους. Αυτό είναι ένα λανθασμένο σκεπτικό πώλησης. Ωστόσο, ο Dessi προτείνει το εξής: «Σκεφτείτε ένα αποτέλεσμα με βαθιές λύσεις που θα το κάνουν να φαίνεται καλό και προωθήστε το. Εάν αυτή η λύση προχωρήσει, τότε θα έχετε κερδίσει. Ή συνεχίστε να στέλνετε “βουνά” από e-mails. Με αυτό τον τρόπο θα προσεγγίσετε τον κόσμο». 4. Το «βαθιά και δυνατά» είναι καλύτερο από το «ρηχά και αδύναμα» Θα πρέπει να εστιάσετε στα καλύτερα αποτελέσματά σας και να δουλέψετε πάνω σ’ αυτά. Δείξτε τα αποτελέσματα που μπορείτε να δημιουργήσετε. Έτσι, αντί να στέλνετε 1.000 e-mails με μαζική αποστολή, μπορείτε να στείλετε τρία ανά εβδομάδα με πολύ συγκεκριμένες λύσεις. Εάν βρείτε κάποιο σημείο το οποίο θέλει «ειδική μεταχείριση», πριν απαντήσετε οποιαδήποτε ερώτηση, φροντίστε να λύσετε το πρόβλημα. Κλείνοντας, όλα τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν να γίνετε κατά 10% καλύτεροι στις πωλήσεις.