«Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα υποσκελίσει ποτέ το φυσικό, γιατί το σημείο επαφής με τον πελάτη και η προσωπική επαφή είναι το σημαντικότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του».
Με μια πραγματιστική και πλήρως τεκμηρωμένη παρουσίαση ο ομιλητής έδωσε αρχικώς το νέο, αλλά και υπό διαμόρφωση ακόμη, πλαίσιο της αγοράς, ακολούθησε σχολιασμός και συζήτηση με την Ειρήνη Τσεβδού, μέλος ΔΣ του ΙΠΕ, για τα θέματα που απασχολούν τις εταιρείες σήμερα, ενώ η συνάντηση έκλεισε με τις ερωτήσεις των συμμετεχόντων.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα υποσκελίσει ποτέ το φυσικό, υποστήριξε ο κύριος Βασιλάκος, γιατί το σημείο επαφής με τον πελάτη και η προσωπική επαφή είναι το σημαντικότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του. Γιατί έτσι μόνον ο καταναλωτής ως άνθρωπος μπαίνει στο επίκεντρο της πώλησης και καλλιεργείται σχέση εμπιστοσύνης με τις εταιρείες και τις μάρκες. Ιδιαίτερη μνεία και μάλιστα αρκετές φορές έκανε ο ομιλητής και στους ανθρώπους των πωλήσεων, καθώς πιστεύει ότι μόνον μέσα από καλούς συνεργάτες-ανθρώπους, οι οποίοι υποστηρίζονται με την τεχνολογία και επιβραβεύονται για τις προσπάθειές τους, οι εταιρείες μπορούν να επιβιώσουν, να μακροημερεύσουν και να πηγαίνουν διαρκώς καλύτερα.
Ερωτώμενος πώς θα χαρακτήριζε την παρούσα κατάσταση, απάντησε ότι ο καταναλωτής αναγκάζεται να ωριμάσει με έναν μάλλον βίαιο τρόπο και αυτό δημιουργεί αλλαγές σε επίπεδο αναταραχής στις αγορές τις οποίες καλούνται να διαχειριστούν οι εταιρείες. Επίσης, δεν παρέλειψε να τονίσει την κοινωνική υπευθυνότητα ως υποχρέωση των εταιρειών έναντι της κοινωνίας ειδικότερα σε περιόδους κρίσης που ο καταναλωτής στρέφεται στις εταιρείες και τις μάρκες που γνωρίζει και εμπιστεύεται.
Λίγα λόγια για τον προσκεκλημένο
Ο Γιάννης Βασιλάκος είναι απόφοιτος του Ashridge Business School στο Ηνωμένο Βασίλειο και του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδoς.
Εντάχθηκε στην Kωτσόβολος το 2010 και έχει αναλάβει αρκετούς βασικούς διευθυντικούς ρόλους στον οργανισμό, μέχρι τον Μάιο του 2018 που ανέλαβε Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Dixons South East Europe, εταιρείας του Ομίλου Dixons Carphone με έδρα το Λονδίνο. Πριν την ένταξή του στο δυναμικό της Κωτσόβολος είχε διατελέσει Διευθυντής Λιανικής και Εμπορικός Διευθυντής για λογαριασμό της Multirama στον Όμιλο Public Retail World, ενώ ξεκίνησε την καριέρα του στην εταιρεία Πουλιάδης & Συνεργάτες ως Marketing Manager της Διεύθυνσης Επιχειρηματικών λύσεων και συνέχισε στην Όμιλο Informer ως Business Unit Manager του τομέα Ξενοδοχειακών λύσεων.
Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας.