H τεχνολογία αλλάζει άρδην την συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ την ίδια στιγμή βοηθάει πάρα πολύ στην αξιόπιστη μέτρηση αυτής, κάτι που στο παρελθόν ήταν ανέφικτο. Στο ίδιο πλαίσιο, η τεχνολογία προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες αναβάθμισης του customer experience, σε pre-sales, sales και after sales διαδικασίες, τόσο σε online, όσο και offline περιβάλλον. Τέλος, σε μια περίοδο διαρκών ανατροπών, η επιχειρηματικότητα περνάει από το στάδιο της πελατοκεντρικότητας σε αυτό της ανθρωποκεντρικότητας, μια εξέλιξη που ανοίγει νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση του καναταλωτή, όσο και στην καταναλωτική του συμπεριφορά.
Αυτά ήταν ορισμένα από τα βασικότερα συμπεράσματα που συζητήθηκαν στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, το οποίο πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016 στο Athenaeum InterContinental με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!».
700 και πλέον σύνεδροι…
Οι συμμετέχοντες του συνεδρίου ξεπέρασαν τους 700, κατατάσσοντάς το στην κορυφή των πιο επιτυχημένων συνεδρίων της χρονιάς. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, στο πόσο και πως άλλαξε ο καταναλωτής, εξετάστηκε η νέα του μορφή, οι συνήθειές του, η σημασία του ψηφιακού περιβάλλοντος, οι νέες τάσεις, νέες πρακτικές, ανατροπές, οι τρόποι προσέγγισης του υποψήφιου αγοραστή, οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον κ.α. Βασικό συμπέρασμα ήταν ότι ο τομέας των πωλήσεων συνεχίζει τον κομβικό ρόλο του και βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης κάθε επιχείρησης και κάθε οργανισμού. Για «Ανθρωποκεντρικότητα» μεταξύ άλλων μίλησε ο Δημήτρης Μαύρος, Member of the Board της MRB Hellas ΑΕ, μέσα από μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση, με θέμα «Από την Συστημικότητα στην ανατροπή».
Τέσσερις «καυτές» θεματικές ενότητες
Οι κύριες θεματικές ενότητες του συνεδρίου έδωσαν την ευκαιρία στους συνέδρους να ακούσουν αλλά και να συμμετέχουν με τις δικές τους ερωτήσεις μέσω του conferiemce.com για:
- Τον αναδυόμενο Έλληνα καταναλωτή και οι τις αναγκαίες στρατηγικές προσέγγισής του
- Τις νέες πρακτικές/ τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς
- Τις πωλήσεις στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων
- Τις προκλήσεις και τις προοπτικές για το αβέβαιο 2020
Επίσης, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά στη σκηνή συνέντευξη – «ανάκριση» του Αριστοτέλη Παντελιάδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της Μετρό ΑΕΒΕ, από το δημοσιογράφο της Ναυτεμπορικής, Πλάτωνα Τσούλο.
Διοργανωτής του συνεδρίου ήταν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η ταυτότητα του συνεδρίου
Μέγας χορηγός του συνεδρίου ήταν η Autohellas Hertz. Χορηγοί οι εταιρείες Client IQ, COSMOTE, IMPACT, PRAKTIKER, PROTERGIA, REGATE, SCOTWORK, VIVA WALLET και υποστηρικτές Χορηγοί οι ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ-ΣΑΒΒΙΔΗΣ, ΕΥΡΗΚΑ, DSV, MELISSA KIKIZAS, MY MARKET & METRO, NEON ENERGY, NetU και SONY. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν Kαθημερινή, Σκάι και Boussias Communications, χορηγός φιλοξενίας το Athenaeum InterContinental, Conferience Experience Sponsor Conferience.com, Χορηγός εκτυπώσεων η PRESSIOUS ARVANITIDIS. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), της Ελληνικής Επιτροπής ECR (ECR Hellas) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).
Οι ομιλητές του συνεδρίου:
1. Στάθης Αθανασόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Λιανικής και Franchise, Media Strom
2. Ανδρέας Αναγνωστόπουλος, Principal Consultant, NetU Hellas Α.Ε.
3. Σίμος Αναστασόπουλος, Πρόεδρος, Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο
4. Νίκος Βαρβαδούκας, Commercial Director, APIVITA
5. Βασίλης Βλαχογιάννης, Sales Director, Vitex
6. Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group
7. Γιάννης Δημαράκης, Managing Partner, Scotwork
8. Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Kαθηγητής του ΟΠΑ και διευθυντής του μεταπτυχιακού στην Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία
9. Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος, ΕΣΒΕΠ
10. Βάϊος Καραντίνος, Chief Operating Officer, ΟΠΑΠ
11. Χάρης Καρώνης, CEO, Viva Wallet
12. Γεώργιος Αν. Κάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, DSV Hellas S.A.
13. Πάρης Κορωναίος, Γενικός Διευθυντής, Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.
14. Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος, ΣΕΛΠΕ
15. Άννα Μαμαλάκη, Διευθύντρια Employee Engagement, Titan Cement Company
16. Δρ. Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, co-Founder, CEO, Yodiwo
17. Δημήτρης Α. Μαύρος, Member of the Board, MRB HELLAS AE, Πρόεδρος, Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ)
18. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
19. Δρ. Πλάτων Μονοκρούσος, Επικεφαλής Οικονομολόγος, Όμιλος Eurobank Ergasias S.A.
20. Αντώνης Μπαρούνας, Vice President Region Europe, Sony Mobile
21. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Metro
22. Μαρίνα Παπατσώνη, Marketing & Business Development Director, ΤΕΜΕΣ Α.Ε.
23. Δημήτρης Παρασκευόπουλος, Sales & Trade Marketing Director, Japan Tobacco International
24. Νίκος Πίπας, CEO, Yoleni’s
25. Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing & Customer Officer, Dixons South East Europe – Κωτσόβολος
26. Δημήτρης Τερζόπουλος, IT Expert, Google
27. Πλάτων Τσούλος, Δημοσιογράφος
28. Νίκος Φιλιππίδης, Οικονομικός συντάκτης
29. Γιώργος Χάρος, Executive Director People Solutions, ICAP Group
30. Αλεξάνδρα Χριστοπούλου, Chief Executive and Chief Financial Officer, ClientIQ

Πανελλήνια Συνέδρια
7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων