11Ο ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΟ ΣΥΝΈΔΡΙΟ ΠΩΛΉΣΕΩΝ

Το 11ο Συνέδριο Πωλήσεων με τίτλο «Αντοχή ή Αλλαγή;» θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020, ώρες 13.00-17.00. Η δομή του συνεδρίου προσομοιάζει με τηλεοπτική εκπομπή που θα περιλαμβάνει συνεντεύξεις, πάνελ συζήτησης, παρεμβάσεις εξ αποστάσεως, διαφημιστικά διαλείμματα και φυσικά ερωτήσεις και σχόλια των ακροατών εξ αποστάσεως.

Η φετινή θεματολογία διαμορφώθηκε από την οργανωτική επιτροπή κατόπιν συλλογής ιδεών και προτάσεων εκπροσώπων του κλάδου πωλήσεων με στόχο να «πιάσει» τον σφυγμό των προβληματισμών, των δράσεων και των αντιδράσεων της αγοράς μας μετά την πρώτη εμπειρία και πλέον με τη βεβαιότητα ότι διανύουμε μια περίοδο της παγκόσμιας Ιστορίας με πολλαπλές αλλά και ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες επιπτώσεις. Ετσι, η θεματολογία αναπτύσσεται σε τρεις άξονες και απολύτως ανθρωποκεντρικά, ενώ εξέχοντα στελέχη της αγοράς θα μοιραστούν τις απόψεις τους με τους συμμετέχοντες και θα συνθέσουν το παζλ της επόμενης ημέρας στον κλάδο των πωλήσεων.

13:00 – 13:30 Εισαγωγή από εκπροσώπους του ΙΠΕ

13:30 – 14:15 Ο «άνθρωπος» πίσω από το στέλεχος πωλήσεων

Πώς διαχειριζόμαστε την αλλαγή στην καθημερινότητα της εργασίας;
Πώς διαχειριζόμαστε τις επιπτώσεις της αλλαγής;
Πώς παραμένουμε ηγέτες της ομάδας εξ αποστάσεων;
Ποιο είναι το επιτυχημένο «υβριδικό» μοντέλο του στελέχους πωλήσεων;
Πέγκυ Βελλιώτου Γενική Διευθύντρια Συμβουλευτικός τομέας KPMG – (Partner, Consulting KPMG)
Δημήτρης Καραγιάννης, Ψυχίατρος – Ψυχοθεραπευτής
Όλγα Κεφαλογιάννη, Βουλευτής Α’ Αθηνών (Νέα Δημοκρατία) | πρ. Υπουργός Τουρισμού Αρτέμης Μυρόπουλος, Managing Director Linkage Greece and Cyprus | Author, Speaker, Developing Leadership Worldwide
Πάνος Παχατουρίδης, ex. EMEA Partner Ecosystem Manager, Facebook
Γιώργος Τζαβάρας Head of Unilever Ice Cream South Eastern Europe

Συντονισμός: Νίκος Υποφάντης, Δημοσιογράφος, SKAI Media Group

14:15 – 14:30 Διάλειμμα για διαφημίσεις

14:30 – 15:15 Οι συνθήκες διαμορφώνουν αγορές και καταναλωτές

Ποιοι και πώς διαμορφώνουν τις τάσεις στους επιμέρους κλάδους;
Ποια προϊόντα/υπηρεσίες χάνουν τα «σκήπτρα» των πωλήσεων και ποια παίρνουν θέση στο βάθρο;
Πώς διαχειριζόμαστε τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά; Ο πελάτης είναι πάντα ο «βασιλιάς», αλλά με ποιο τρόπο παραμένουμε κοντά του;
Κώστας Γεράρδος Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΛΑΙΣΙO
Χάρης Θεοχάρης Υπουργός Τουρισμού
Βασιλική Λαζαράκου Δ.Ν., Πρόεδρος Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς | Πρόεδρος της Κοινής Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Εποπτικών Αρχών για τις Τιτλοποιήσεις
Νίκος Μποτίνης Regional Sales Manager, Cisco
Χριστίνα Χαλκιαδάκη, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Σουπερμάρκετ Χαλκιαδάκης

Συντονισμός: Αντώνης Σρόιτερ, Δημοσιογράφος | Παρουσιαστής Κεντρικού Δελτίου Ειδήσεων AlphaTV

15:15 – 15:30 Διάλειμμα για διαφημίσεις

15:30 – 16:30 «Μαθήματα» από αυτά που άλλαξαν το σήμερα και διαμορφώνουν τον κόσμο του αύριο
Από το 2010 μέχρι σήμερα περάσαμε από την Κανονικότητα στην Παραβατική/Αντισυστημική
Ανθρωποκεντρικότητα μέχρι το 2017, με αποκορύφωση το 2015. Ακολούθησε η προσπάθεια για τη στερεοποίηση μιας Νέας Κανονικότητας από το 2017 έως 2020, στη συνέχεια πέσαμε στη Νέα Ιδιαιτερότητα λόγω Covid-19 και τώρα παραπαίουμε μεταξύ πανικού και αναζήτησης μιας πιθανής Νέας-Νέας Κανονικότητας και των Αντισωμάτων που απαιτείται να έχουμε για να περάσουμε στην απέναντι όχθη.

Δημήτρης Α. Μαύρος, Member of the Board MRB HELLAS A.E.
«Τα Αντισώματα της Νέας-Νέας Κανονικότητας και των Πωλήσεων»

Σχολιασμός:

Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Οικονομικών
Μαρία Σπυράκη, Ευρωβουλευτής ΝΔ, ΕΛΚ
Θοδωρής Πελαγίδης, Καθηγητής Οικονομικών, Πανεπιστήμιο Πειραιώς | Υποδιοικητής Τράπεζας της Ελλάδος
Συντονισμός: Νίκος Υποφάντης, Δημοσιογράφος, SKAI Media Group