Το βήμα του Υπεύθυνου Σύνταξης - ΙΠΕ

Η ιστοσελίδα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία και ενημερώνεται διαρκώς.

ΙΠΕ Νέα

Αγαπητά Μέλη, φίλες και φίλοι του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Η νέα χειμερινή περίοδος είναι ήδη γεγονός. Μέσα στο γνωστό κλίμα αβεβαιότητας, νέων φόρων και μειωμένης ζήτησης, όλες οι εμπορικές ομάδες είναι σε πλήρη εγρήγορση, αναζητώντας τις ευκαιρίες και τις συμφωνίες που θα φέρουν τους στόχους και θα «σώσουν την παρτίδα» για τις εταιρείες τους. Μέσα στο δύσκολο περιβάλλον που όλοι κινούμαστε είναι επιτακτικό να έχουμε άμεση αντίληψη των απαιτήσεων και των αναγκών της αγοράς, καθώς και των αλλαγών που συμβαίνουν σε αυτή καθημερινά. Για το λόγο αυτό είναι αναγκαίο, όλοι οι πωλητές, ανεξαρτήτως ιεραρχίας και εμπειρίας να είναι σε διαρκή και προσωπική επαφή με την αγορά και τους παράγοντές της: πελάτες, ανταγωνιστές, προμηθευτές, τρίτους άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενους. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, το «πεζοδρόμιο» είναι ο οδηγός και σηματοδότης για το τι ακριβώς συμβαίνει στην αγορά, πώς αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες και πώς πρέπει να προσαρμοστούμε για να επιτύχουμε έναντι αυτών. Στο πρόσφατο συνέδριο Μίνι-Μάρκετ και Περίπτερο, στα πλαίσια της ομώνυμης έκθεσης, η κα Μαρία, ιδιοκτήτρια Μίνι-Μάρκετ από την Κρήτη, δήλωσε ότι εκτός από την καλή εξυπηρέτηση, τις καλές τιμές, τα τοπικά προϊόντα και το γνήσιο χαμόγελο, που πρέπει να διαθέτει ο καταστηματάρχης, είναι εξαιρετικά χρήσιμο το βαθύτερο ψάξιμο των αναγκών και των αγοραστικών συνηθειών του πελατολογίου του. Η ίδια αφηγήθηκε τη δική της, ιδιαίτερη προσέγγιση – έρευνα αγοράς, όπου ελέγχοντας τους κάδους σκουπιδιών της γειτονιάς της, ταυτοποιεί μέσα από την προέλευση των σακουλών που βλέπει από πού ψωνίζουν οι πελάτες της, εκτιμά από τις συσκευασίες τι αγοράζουν και με ποια συχνότητα, ώστε να διαμορφώσει τη δική της γκάμα και «πρόταση αξίας». Η προσέγγιση πιθανά να μας ξενίζει, μπορεί δε και να φαίνεται ακραία. Σε κάθε όμως περίπτωση είναι καινοτόμα, άμεση και αντικειμενική, έτσι ώστε η κα Μαρία να καταλήξει γρήγορα και έχοντας εμπεριστατωμένη άποψη, στη δική της προϊοντική γκάμα. Προτείνουμε λοιπόν σε όλες τις φίλες και φίλους πωλητές , να ψάξουμε και εμείς για το δικό μας θησαυρό γνώσης και ενημέρωσης στα «σκουπίδια» της δικής μας αγοράς. Σε κάθε περίπτωση αυτό σημαίνει να είμαστε διαρκώς έξω, στο «πεζοδρόμιο» του κλάδου μας και σε συνεχή επαφή με όλα τα κανάλια ενδιαφέροντος και τους πελάτες μας. Μας εύχομαι καλή αναζήτηση και καλό μας δρόμο!