Οι επιτυχημένες συναντήσεις κορυφής του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος συνεχίζουν και το 2019 και η πρώτη συνάντηση της νέας χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019, ώρες 16.00-18.00 (ώρα προσέλευσης 15.45) στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Beiersdorf (Αγίου Νεκταρίου 2, Γέρακας Αττικής, βλέπε χάρτη εδώ).
Κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Θεόδωρος Πουλόπουλος, Country Manager Beiersdorf Greece. Ο Θεόδωρος Πουλόπουλος έγινε Διευθύνων Σύμβουλος της Beiersdorf Hellas τον Μάιο του 2016, ενώ είχε ενταχθεί στην εταιρεία το 2009 ως Οικονομικός Διευθυντής αναλαμβάνοντας διάφορες θέσεις στον ελληνικό οργανισμό. Έχει εργασιακή εμπειρία πάνω από 25 χρόνια σε διάφορες θέσεις στο Finance με εταιρείες όπως η BP, η Toyota, η Pharmacia, η Warner Lambert, η Εγνατία Securities, η Coca Cola Company και η Coca Cola 3E καθώς και ο Όμιλος Fourlis. Είναι κάτοχος πτυχίου οικονομικών από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και MBA από το Πανεπιστήμιο Oxford Brookes στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι συναντήσεις κορυφής απευθύνονται μόνον στα μέλη του ΙΠΕ με ένα συμβολικό κόστος συμμετοχής που ανέρχεται στα 20€ (επιπλέον ΦΠΑ 24%).
Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Για πληροφορίες και συμμετοχές μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικώς (6948 949594) ή ηλεκτρονικώς (contact@ipe.org.gr).
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Λόγω αυστηρού compliance code της Beiersdorf που θα φιλοξενήσει την εν λόγω συνάντηση κορυφής, θα παρακαλούσαμε να λάβετε υπόψη σας τις εξής σημαντικές παρατηρήσεις:
- Είναι απαραίτητο να δηλώσετε τη συμμετοχή σας το αργότερο μέχρι και την Παρασκευή 25/1/19, ώστε να μπορέσουμε να δηλώσουμε τη λίστα με τους συμμετέχοντες εγκαίρως.
- Η ώρα προσέλευσης και εγγραφής στη Συνάντηση Κορυφής είναι αυστηρά στο διάστημα 15.45 – 16:00.
- Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Λίγα λόγια για τις συναντήσεις κορυφής του ΙΠΕ
Πραγματοποιούνται κάθε μήνα σε κλειστές ομάδες μελών του ΙΠΕ (12-18 ατόμων) με τη μορφή διαδραστικής συζήτησης με ανοιχτές ερωτήσεις. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν τους ορίζοντες σκέψεις τους αντλώντας ιδέες από την προσωπική διαδρομή, τον τρόπο σκέψης/δράσης και τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούν επιτυχημένοι managers από διάφορους κλάδους της αγοράς, όπως και να θέσουν συγκεκριμένους προβληματισμούς ή ερωτήσεις.