ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΟΥ ΙΠΕ - ΙΠΕ

Τη δεύτερη Συνάντηση Κορυφής διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) μεταξύ επιλεγμένων μελών του και του Γενικού Διευθυντή Ελλάδος και Κύπρου της Coca-Cola 3E, κυρίου Γιάννη Παπαχρήστου, στις 16 Μαρτίου στο Rey Pablo.

Μια άκρως ενδιαφέρουσα και ανοιχτή συζήτηση είχαν τα μέλη του ΙΠΕ με τον κ. Παπαχρήστου, σε ένα χαλαρό και ελαφρύ γεύμα, το απόγευμα της Παρασκευής. Ο κ. Παπαχρήστου τόνισε μεταξύ άλλων ότι οι στόχοι στις πωλήσεις δεν πρέπει να είναι μονοσήμαντοι αλλά πολυδιάστατοι και τα στελέχη των πωλήσεων πρέπει να γίνονται κοινωνοί στην στρατηγική της κάθε εταιρίας και να πιστεύουν σε αυτή, όχι μόνο να συνδράμουν στην εκτέλεσή της. Με βάση την προσωπική του διαδρομή ανέφερε πόσο σημαντικό είναι να ενεργεί κανείς με μακροπρόθεσμο ορίζοντα και όχι βραχυπρόθεσμα για να έχει ικανοποιητικά αποτελέσματα και διάρκεια σε αυτό που κάνει. Ποια είναι για τον ίδιο τα τρία βασικά κριτήρια επιλογής στελέχους για τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων;

α) Learning agility – Δυνατότητα να μαθαίνει συνεχώς και να διευρύνει τον γνωστικό τομέα του
β) Team player – Ομαδικό πνεύμα και ικανότητα συνεργασίας
γ) Strategic thinking – Στρατηγική σκέψη

Συζήτηση έγινε και για τη δύσκολη πορεία που διανύει η χώρα μας, δίνοντας το δικό του αισιόδοξο μήνυμα που εκτιμά ότι τα επόμενα τρία χρόνια θα υπάρξει αναπτυξιακή πορεία αλλά απαιτείται γρήγορη προσαρμογή στις εξελίξεις, ομαδικό πνεύμα και συνεργατικότητα.

Στους νέους επιχειρηματίες ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης θα συμβούλευε να επενδύσουν σε 3 βασικούς άξονες:
α) Άνθρωποι
β) Κουλτούρα
γ) Καινοτομία


Επισήμανε το σημαντικό ρόλο της τεχνολογίας και της εξέλιξης της στην πορεία μιας επιχείρησης ενώ μίλησε για το ρόλο των γυναικών στον κλάδο των πωλήσεων, αναφερόμενος στην στρατηγική όλο και περισσότερων επιχειρήσεων να μειώσουν την ψαλίδα στο ποσοστό μεταξύ των δύο φύλων σε θέσεις πωλήσεων.

Κλείνοντας, επισήμανε ότι η ταυτόχρονη επιδίωξη πολλών στόχων δεν είναι πάντα παραγωγική, ειδικά αν χάνεται το μέτρο, και ότι είναι απαραίτητο να εντάσσεται στην απαιτητική καθημερινότητα δράσης χρόνος για σκέψη καθώς και προσωπικός χρόνος.

Τι είναι οι συναντήσεις κορυφής του ΙΠΕ
Πραγματοποιούνται κάθε μήνα σε κλειστές ομάδες (12-16 μελών του ΙΠΕ), με τη μορφή διαδραστικής συζήτησης με ανοιχτές ερωτήσεις, ώστε οι συμμετέχοντες να έχουν την ευκαιρία να αντλήσουν συμβουλές μέσα από την προσωπική διαδρομή, τον τρόπο σκέψης, τις βέλτιστες πρακτικές και τις προκλήσεις επιτυχημένων managers από διάφορους κλάδους της εγχώριας επιχειρηματικότητας και να θέσουν τις ανησυχίες τους.

Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E