11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων

Το 11ο Συνέδριο Πωλήσεων με τίτλο «Αντοχή ή Αλλαγή;» θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020, ώρες 13.00-17.00. Η δομή του συνεδρίου προσομοιάζει με τηλεοπτική εκπομπή που θα περιλαμβάνει συνεντεύξεις, πάνελ συζήτησης, παρεμβάσεις εξ αποστάσεως, διαφημιστικά διαλείμματα και φυσικά ερωτήσεις και σχόλια των ακροατών εξ αποστάσεως.

Η φετινή θεματολογία διαμορφώθηκε από την οργανωτική επιτροπή κατόπιν συλλογής ιδεών και προτάσεων εκπροσώπων του κλάδου πωλήσεων με στόχο να «πιάσει» τον σφυγμό των προβληματισμών, των δράσεων και των αντιδράσεων της αγοράς μας μετά την πρώτη εμπειρία και πλέον με τη βεβαιότητα ότι διανύουμε μια περίοδο της παγκόσμιας Ιστορίας με πολλαπλές αλλά και ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες επιπτώσεις. Ετσι, η θεματολογία αναπτύσσεται σε τρεις άξονες και απολύτως ανθρωποκεντρικά, ενώ εξέχοντα στελέχη της αγοράς θα μοιραστούν τις απόψεις τους με τους συμμετέχοντες και θα συνθέσουν το παζλ της επόμενης ημέρας στον κλάδο των πωλήσεων.


Θεματολογία Συνεδρίου

 Ι. «Μαθήματα» από αυτά που άλλαξαν το σήμερα και διαμορφώνουν τον κόσμο του αύριο

  • Τι είναι αυτό που πρέπει να κρατήσουμε και τι αυτό που πρέπει να αφήσουμε πίσω μας;
  • Αναπτύξαμε «αντισώματα» για αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον;
  • Ποιες ήταν οι πιο επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις και ποιες όχι;
  • Ποια η στρατηγική της επόμενης ημέρας;

 

ΙΙ. Ο «άνθρωπος» πίσω από το στέλεχος πωλήσεων

  • Πώς διαχειριζόμαστε την αλλαγή στην καθημερινότητα της εργασίας
  • Πώς διαχειριζόμαστε τι επιπτώσεις της αλλαγής;
  • Πώς παραμένουμε ηγέτες της ομάδας εξ αποστάσεων;
  • Ποιο είναι το επιτυχημένο «υβριδικό» μοντέλο του στελέχους πωλήσεων;


ΙΙΙ. Οι τάσεις στους καταναλωτές και τις αγορές

  • Πώς διαχειριζόμαστε τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά;
  • Ποιοι και πώς διαμορφώνουν τις τάσεις στους επιμέρους κλάδους;
  • Ποια προϊόντα/υπηρεσίες χάνουν τα σκήπτρα των πωλήσεων και ποια παίρνουν θέση στο βάθρο;
  • Ο πελάτης είναι πάντα ο «βασιλιάς» αλλά με ποιο τρόπο παραμένουμε κοντά του;